شهرداری به کدام رسانه‌ها پاسخگو است
شهرداری به کدام رسانه‌ها پاسخگو است

[ad_1] به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در اتفاقی تازه بخشنامه ای از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به همه مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق، شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران ارسال شده و لیست ۸۵ رسانه مورد تایید این معاونت اعلام شده است. در این بخشنامه آمده: […]

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در اتفاقی تازه بخشنامه ای از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به همه مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق، شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران ارسال شده و لیست ۸۵ رسانه مورد تایید این معاونت اعلام شده است.

در این بخشنامه آمده: انجام مصاحبه و پاسخگویی به لیست رسانه های ارسال شده در زمان های معمول مجاز و فاقد اشکال است و در بروز بحران، شبه بحران و اتفاقات حاشیه ای در سطح منطقه ضروری است با هماهنگی مرکز ارتباطات با رسانه پاسخگویی انجام شود.

در بند دوم این بخشنامه آمده است، در مواقعی که رسانه ای انتقادی منتشر کرده، در صورتی که پاسخ مستدل و اقناع کننده ای برای موضوع وجود دارد با هماهنگی اداره ارتباط با رسانه و مرکز ارتباطات اقدام به ارسال پاسخ شود. همچنین در خصوص پاسخ دهی به مطالب غیرواقع و کذب که اغلب در شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم بدون اطلاع و مجوز معاونت رسانه و مرکز ارتباطات از هر اقدامی پرهیز شود. در خصوص سایر رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی ضروری است قبل از هر اقدامی با معاونت رسانه و مرکز ارتباطات هماهنگ شود.

در بند پنجم این بخشنامه آمده: پیش نویس دستورالعمل جامع نحوه تعامل رسانه ای شهرداری تهران به زودی برای نقد و بررسی به همکاران ارسال می شود و بعد از جمع بندی نهایی ابلاغ می شود. نکته جالب در این لیست نبود روزنامه هایی مانند آرمان، ابتکار، تعادل، بشارت نو و پایگاه های اطلاع رسانی مانند پارسینه، خبرگزاری نسیم، شبکه رادیویی قرآن، گفتگو، معارف و ورزش است.

همچنین در این لیست به واحد مرکزی خبر اشاره شده که دیگر واحد مرکزی خبری وجود ندارد و در حال حاضر خبرگزاری صدا و سیما داریم.در دو بند از این رسانه ها، رادیو ایران و رادیو سراسری به عنوان رسانه های مجاز آمده که این دو رسانه یکی هستند.انتشار روزنامه همبستگی و هفته نامه پدیده شهر نیز مدتی است متوقف شده است .

2917303

2917304

2917305

2917306

[ad_2]

Source link