صندوق کارآفرینی امید و منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
صندوق کارآفرینی امید و منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

با حضورعلی ربیعی رئیس هیات‌مدیره، اصغر نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، غلامرضا پناه عضو هیات‌مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، محمد‌اکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق کارآفرینی امید و شرکت مکران ساحل آرامش در راستای ساماندهی و حمایت از پرورش، تولید و فرآوری شترمرغ در […]


با حضورعلی ربیعی رئیس هیات‌مدیره، اصغر نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، غلامرضا پناه عضو هیات‌مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، محمد‌اکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق کارآفرینی امید و شرکت مکران ساحل آرامش در راستای ساماندهی و حمایت از پرورش، تولید و فرآوری شترمرغ در پیکره ۷منطقه آزاد چابهار امضاء شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ب اساس این تفاهم‌نامه به ۱۰۰۰خانوار از روستاییان استان سیستان و بلوچستان تسهیلات پرداخت می‌گردد.

براساس این گزارش، در فاز نخست این تفاهم‌نامه ۲۵۰خانوار جهت دریافت تسهیلات ۱۲میلیون تومانی با بهره صفر درصد به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.

در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه آمده است، به هر خانوار تعداد ۲۰قطعه جوجه و غذای ۶ماهه جوجه‌های شترمرغ به آنان تحویل و شرکت مکران ساحل آرامش منطقه آزاد چابهار پس از ۶ماه با نرخ مصوب از آنان خریداری می‌کند.

به خانوارهایی که در امر پرورش و پرواربندی شترمرغ مشارکت می‌نمایند، توسط صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تسهیلات ۱۲میلیون تومانی بدون بهره با تنفس دو ساله پرداخت می‌گردد.

گفتنی است خانوارهایی که جوجه شترمرغ جهت پرورش تحویل می‌گیرند، توسط کارشناسان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان آموزش‌های لازم را خواهند دید.

شایان‌ذکر است ۷۰درصد شترمرغ فرآوری شده به‌صورت پوست روغن به اروپا به‌ویژه کشورهای اسکاندیناوی و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌گردد.

نوشته صندوق کارآفرینی امید و منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link