طرح توسعه پایانه مرزی دوغارون بزودی اجرایی می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
طرح توسعه پایانه مرزی دوغارون بزودی اجرایی می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رسولیان اظهارکرد: موضوع توسعه پایانه مرزی دوغارون بین ادارات کل گمرکات استان و راهداری و حمل و نقل جاده ای توافق و تفاهم شده است. وی عنوان کرد : بر این اساس، نخستین گام در این طرح توسعه، احداث سالن مسافری جدید و نیز سالن سی.آی.پی در حد و اندازه […]



به گزارش خبرگزاری مهر، علی رسولیان اظهارکرد: موضوع توسعه پایانه مرزی دوغارون بین ادارات کل گمرکات استان و راهداری و حمل و نقل جاده ای توافق و تفاهم شده است.

وی عنوان کرد : بر این اساس، نخستین گام در این طرح توسعه، احداث سالن مسافری جدید و نیز سالن سی.آی.پی در حد و اندازه این پایانه ، متناسب با ظرفیت و نیاز این مرز و حجم تردد آن است.

رسولیان تصریح کرد: طی این توافق مقرر شد که زیرساخت های لازم در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قرار گیرد که این طرح را اجرایی کند. تامین اعتبار مورد نیاز برای این طرح از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین می شود که امید است طی زمان دو ماهه تعیین شده این منابع تامین و کار آغاز شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: به طور میانگین برای اجرای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برآورد شده که  امیدواریم این اعتبار به سرعت تامین و کار اجرایی شود.



Source link