طرح جنگ علیه غزه راه فراری برای پایان دادن به تظاهرات روز بازگشت فلسطینیان :: خبرگزاری خانه ملت
طرح جنگ علیه غزه راه فراری برای پایان دادن به تظاهرات روز بازگشت فلسطینیان :: خبرگزاری خانه ملت

ابوالفضل حسن‌بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم برای جنگ تمام عیار علیه حماس گفت: اسرائیلی ها می دانند در شرایطی که هنوز قدرت در دست جریان مقاومت است امکان آغاز هیچ جنگی را ندارند. نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح […]



ابوالفضل حسن‌بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر تصمیم برای جنگ تمام عیار علیه حماس گفت: اسرائیلی ها می دانند در شرایطی که هنوز قدرت در دست جریان مقاومت است امکان آغاز هیچ جنگی را ندارند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ عربستان سعودی به عنوان هم پیمان اسرائیل قتل خاشقجی است که به نوعی در سراسر دنیا افکار عمومی را حساس کرده و امروز اسرائیل تلاش دارد با بروز یک جنگ علیه فلسطین افکار عمومی را از این سمت منحرف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل امروز وضعیت اقتصادی بدی را پشت سر می گذارد، عنوان کرد: شرایط رژیم صهیونیستی به گونه ای است که اسرائیلی های ساکن شهرک ها رفته رفته منطقه را ترک می کنند و باز نمی گردند.

حسن بیکی در ادامه با اشاره به اینکه نتانیاهو قصد دارد جهان را از خبر یک امروز دنیا یعنی قتل خاشقجی منحرف کند، عنوان کرد: دلیل دیگر طرح جنگ علیه غزه پایان بخشیدن به راهپیمایی روز بازگشت فلسطینیان است که از فروردین سال جاری ادامه داشته و تا کنون بیش از 200 شهید و چندهزار زخمی بر جای گذاشته است.

وی افزود: نتانیاهو می داند هر عملیاتی که علیه غزه انجام دهد شکست می خورد و اگر جنگی را آغاز کند صرفا در حد یک جنگ ایذایی خواهد بود و نمی تواند جنگ تمام عیاری در غزه به راه بیاندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز هر جنگی از سوی اسرائیل به این معنا است که ملت فلسطین در کرانه باختری و دیگر سرزمین های این کشور به کمک غزه می آیند و شرایط داخلی اسرائیل را برهم می زنند از این رو آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه در حال حاضر قادر به کلید زدن جنگ تمام عیار نیستند./

پایان پیام



Source link