طولانی‌ترین‌ صف‌ مردم برای مرغ در کدام‌ دولت‌ بود؟ آن‌ زمان علم‎الهدی‌ چه‌ گفته بود؟+عکس
طولانی‌ترین‌ صف‌ مردم برای مرغ در کدام‌ دولت‌ بود؟ آن‌ زمان علم‎الهدی‌ چه‌ گفته بود؟+عکس

مردم این سخنان و این عکس‎ها را یادشان رفته است؟ دیروز صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران گفت که “نتیجه برجام گوشت 100 هزار تومانی است” و در مشهد نیز علم‌الهدی گفته است: “مردم باید گوشت 75 هزار تومانی بگیرند و برای یک گوشت ارزان در صف‌های طولانی بایستند. این چه نوع مدیریتی است؟” آفتاب‌‌نیوز : […]


مردم این سخنان و این عکس‎ها را یادشان رفته است؟

دیروز صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران گفت که “نتیجه برجام گوشت 100 هزار تومانی است” و در مشهد نیز علم‌الهدی گفته است: “مردم باید گوشت 75 هزار تومانی بگیرند و برای یک گوشت ارزان در صف‌های طولانی بایستند. این چه نوع مدیریتی است؟”

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس سیاسی- این روزها گرانی شدید و مشکلات معیشتی مردم را تحت فشار قرار داده است. این فشارها از زمان خروج آمریکا از برجام افزایش پیدا کرده و هر روز نیز بر مشکلات مردم افزوده می‎شود. از سویی دیگر، برخی مخالفان دولت و توافق هسته‎ای این فضا را بهانه‎ای برای حمله به دولت قرار داده و مشکلات کشور را نتیجه برجام دانسته‎اند!

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ دیروز صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران گفت که “نتیجه برجام گوشت 100 هزار تومانی است”(جزئیات بیشتر) و در مشهد نیز علم‌الهدی گفته است: “جریانی امنیتی به کار افتاده است و می‌گوید که گوشت کیلویی 27 هزار تومان به مشهد وارد می‌شود و با همه هزینه‌ها باید کیلویی 35 هزار تومان به دست مردم برسد. حال مردم باید گوشت 75 هزار تومانی بگیرند و برای یک گوشت ارزان در صف‌های طولانی بایستند. این چه نوع مدیریتی است؟ آیا شما بنا دارید امریکا را کمک کنید که موفق شود؟”(جزئیات بیشتر).
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در اینکه مردم با مشکلات شدید معیشتی مواجه هستند و فشارها اقتصادی بسیاری از خانواده‎ها را رنج می‎دهد، هیچ شکی نیست و در ناکارآمدی برخی مدیران نیز شکی نیست اما پرسش اینجاست که چطور افراد صاحب نفوذ و صاحبان تریبون که در دوره احمدی‎نژاد در برابر مشکلات معیشتی و فشارهای شدید اقتصادی، مردم را توصیه به صبر و خوردن “اشکنه پیاز داغ” می‎کردند(اینجا) و در برابر منتقدان نیز از دولت احمدی‎نژاد حمایت می‎کردند حالا شبانه روز در حال تاختن به دولت روحانی از تریبون‌های رسمی هستند؟! آیا این دوگانگی، دلسوزی واقعی برای مردم است یا تسویه حساب سیاسی با دولتی که همسو با آن‌ها نیست؟

نمی‎خواهیم با برگشت به گذشته، ناکارآمدی‎ها و مشکلات کنونی را توجه کنیم اما بعید است که مردم عملکرد گذشته برخی مخالفان دولت را فراموش و علت واقعی مشکلات اقتصادی کشور را ندانند. تصاویر زیر تنها بخشی از صف‎های طولانی مردم برای دریافت گوشت مرغ در دولت احمدی‎نژاد است؛ زمانی که رئیس دولت می‎گفت تحریم‎ها کاغذپاره هستند و حامیانش نیز مردم را به خوردن اشکنه پیاز داغ و … توصیه می‎کردند.

توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی منتخب و جایگاه‌های از پیش تعین‌شده در بندرعباس( ۶ مرداد ۱۳۹۱)



Source link