ظرفیت‌های بیشمار چابهار درخصوص سرمایه‌گذاری‌ در حوزه توریسم/ افزایش ورود گردشگر خارجی به چابهار چشمگیری است
ظرفیت‌های بیشمار چابهار درخصوص سرمایه‌گذاری‌ در حوزه توریسم/ افزایش ورود گردشگر خارجی به چابهار چشمگیری است

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پنل گردشگری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ورود گردشگر خارجی به چابهار از هزار و ۳۲۵نفر در پارسال به سه هزار و ۲۸۰ نفر در ۹ماه نخست امسال رسیده که این میزان افزایش چشمگیری است. به گزارش اخبار […]


معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پنل گردشگری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ورود گردشگر خارجی به چابهار از هزار و ۳۲۵نفر در پارسال به سه هزار و ۲۸۰ نفر در ۹ماه نخست امسال رسیده که این میزان افزایش چشمگیری است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا رستمی در این پنل تخصصی به وجود اقامتگاه‌های بسیار مناسبی در چابهار برای پذیرایی از گردشگران اشاره کرد و تاکید کرد: چابهار هنوز ظرفیت‌های زیادی در ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی از گردشگران دارد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۲اقامتگاه در چابهار برای ارائه خدمات به گردشگران وجود دارد که ۴مورد از این تعداد هتل هستند و این ۴هتل با ۲۲۵اتاق و ۶۴۰تخت به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته رستمی ظرفیت موجود اقامتگاه‌های چابهار در مجموع یک هزار و ۴۸۰تخت در ۵۵۴اتاق است.

رستمی همچنین از بازسازی ۲بنای باستانی در چابهار در یک سال گذشته خبر داد و افزود: راه‌اندازی ۱۴رشته صنایع‌دستی که تولیدات آنها به بازار فروش و حتی تعدادی از آنها به صادرات هم رسیده، افزایش دو هزار صندلی به ظرفیت رستوران‌های چابهار و سه دفتر مسافرتی در این شهر در یک سال گذشته حکایت از ظرفیت‌های بالای این منطقه در سرمایه‌گذاری‌های توریسم دارد.

نوشته ظرفیت‌های بیشمار چابهار درخصوص سرمایه‌گذاری‌ در حوزه توریسم/ افزایش ورود گردشگر خارجی به چابهار چشمگیری است اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link