ظرفیت بالای منطقه آزاد ارس برای حضور سرمایه گذاران اندونزی
ظرفیت بالای منطقه آزاد ارس برای حضور سرمایه گذاران اندونزی

[ad_1] سفیر اندونزی در مذاکره با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس ظرفیت و فرصت های خوبی برای همکاری های اقتصادی تجار و سرمایه‌گذاران اندونزی دارد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، اکتاوینو علیمودین در برنامه سفر سه روزه خود به منطقه آزاد ارس، در دیدار با محسن نریمان استفاده از فرصت‌ها و مزیت‌های اقتصادی […]

[ad_1]

سفیر اندونزی در مذاکره با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ارس ظرفیت و فرصت های خوبی برای همکاری های اقتصادی تجار و سرمایه‌گذاران اندونزی دارد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اکتاوینو علیمودین در برنامه سفر سه روزه خود به منطقه آزاد ارس، در دیدار با محسن نریمان استفاده از فرصت‌ها و مزیت‌های اقتصادی ارس برای توسعه روابط تجاری دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: هدف ما از سفر به ارس، یافتن راه‌های مناسب برای ایجاد و تقویت روابط دوسویه است.

این مقام کشور اندونزی افزود: مشاهده میدانی ما از صنایع مختلف ارس، بیانگر سرعت بالای پیشرفت و وجود صنایع ویژه و درحال توسعه در این منطقه آزاد است.

علیمودین با تاکید بر موقعیت مهم ایران در ترانزیت بین‌المللی کالاها، گفت: روابط تجاری ایران و اندونزی نسبت به سال گذشته ۲٫۵برابر شده است.

سفیر اندونزی با بیان اینکه در اندونزی ۹منطقه آزاد فعال است،گفت: با توجه به پتانسیل‌های منطقه آزاد ارس، علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه پتروشیمی و صنایع غیرنفتی ازجمله پوشاک، کفش چرم با مشارکت در پوست کروکودیل و صنایع غذایی حلال و همکاری متقابل مناطق آزاد دو کشور هستیم.

وی افزود: آشنایی کاملی از صنایع کشورهای همسایه ایران داریم و در بازدیدهای امروز از کارخانه کیسه‌های پلاستیکی و صنعتی، کفش، کت و شلوار و واحدهای گلخانه ای ارس پیشرفت ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه را شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: در بازدیدهای دو روز گذشته از ارمنستان و نخجوان به این نتیجه رسیدم که این کشورها در برنامه‌ریزی‌های خود از منطقه آزاد ارس الهام می‌گیرند.

نوشته ظرفیت بالای منطقه آزاد ارس برای حضور سرمایه گذاران اندونزی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link