فراکسیون مستقلین دیدار با رئیس جمهور در این مقطع را به صلاح نمی‌بیند/ قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا ندارد :: خبرگزاری خانه ملت
فراکسیون مستقلین دیدار با رئیس جمهور در این مقطع را به صلاح نمی‌بیند/ قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا ندارد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 29 مهرماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز دولت قصد معرفی وزرای پیشنهادی را داشت، پیش از جلسه صبح امروز مجلس، در فراکسیون مستقلین ولایی پیرامون این موضوع هم اندیشی‌هایی انجام شد. نایب رئیس فراکسیون […]

[ad_1]

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 29 مهرماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز دولت قصد معرفی وزرای پیشنهادی را داشت، پیش از جلسه صبح امروز مجلس، در فراکسیون مستقلین ولایی پیرامون این موضوع هم اندیشی‌هایی انجام شد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه ترتیب برگزاری جلسات فراکسیون مستقلین ولایی و چگونگی دعوت از وزرای پیشنهادی در جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی بررسی شد، همچنین مقرر گردید تا پیش داوری نداشته باشیم و با عصبانیت نیز برخوردی با دولت نشود، از طرف دیگر باید سوگندی که یاد کرده‌ایم را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: اعضای فراکسیون مستقلین ولایی در خصوص دیدار با رئیس جمهور در این مقطع بحث داشتند، زیرا در زمان‌هایی که فراکسیون مستقلین ولایی درخواست ملاقات با رئیس جمهور را داشت، این دیدار محقق نشد و اگر برگزاری این دیدار در این مقطع برای جلب رضایت اعضای فراکسیون، اقدام مناسبی نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: فراکسیون مستقلین دیدار با رئیس جمهور در این مقطع را به صلاح نمی‌بیند، زیرا هر اقدامی در جریان رای اعتماد انجام بدهد، تعابیر بدی از آن می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم رئیس جمهور در زمان‌هایی که تا این حد ارتباط کاری با مجلس ندارند، ارتباط کافی با نمایندگان مجلس داشته باشد تا در زمان‌های این چنینی در فضایی تعاملی، تدبیر امور انجام شود.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: شائبه‌هایی به وجود آمده مبنی بر اینکه دیدارهایی که رئیس جمهور این روزها انجام می‌دهد فقط برای رای گرفتن وزرای پیشنهادی است، در منظر افکار عمومی هم این دیدار در این مقطع مناسب نیست، بهتر بود که از قبل و در زمان هایی که روابط دولت و مجلس در تلاطم نیست، دیدارهایی بین دولت و مجلس انجام شود.

مخالفت با طرح دوفوریتی استثنا کردن برخی نهادها از شمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح دوفوریتی استثنا کردن برخی نهادها از شمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان نیز در فراکسیون مستقلین ولایی بررسی شد که به جز یک نفر، همه نمایندگان حاضر در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با این طرح مخالفت کردند.

کارگروه آموزش عالی فراکسیون مستقلین ولایی پیگیر رفع مشکل دانشجویان دانشگاه آزاد

وی افزود: مشکلی که در دانشگاه آزاد پیش آمده نیز در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی بررسی شد و مقرر گردید کمیته آموزش عالی فراکسیون مستقلین ولایی با سرپرستی آقای میرزاده و احمدی لاشکی برای رفع مشکل دانشجویان دانشگاه آزاد به وجود آمده رسیدگی کنند تا این سهل انگاری که در دانشگاه آزاد رخ داده، هر چه سریعتر راهکار خود را ارائه کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این نشست، اعضای فراکسیون مستقلین ولایی از اینکه مجلس بخواهد مرتبا مشکلات دولت را با طرح های دوفوریتی حل کند نیز مخالفت کردند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link