فردا؛ گزارش برجام کمیته هسته‌ای تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود :: خبرگزاری خانه ملت
فردا؛ گزارش برجام کمیته هسته‌ای تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به بررسی آخرین گزارش اجرای برجام در کمیته هسته‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: پنجمین گزارش شش ماهه این کمیته از نحوه اجرای برجام تدوین و در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفت. نماینده مردم قم در […]

[ad_1]

مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به بررسی آخرین گزارش اجرای برجام در کمیته هسته‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: پنجمین گزارش شش ماهه این کمیته از نحوه اجرای برجام تدوین و در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این گزارش کمیته هسته‌ای درباره برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده است، از این رو فردا (چهارشنبه 11 مهر ماه) به هیات رئیسه مجلس برای طرح در صحن ارایه خواهیم کرد.

وی افزود: در تدوین این گزارش برجام از گزارش‌های 3 ماهه (4 و 5) وزارت‌خارجه درباره نحوه اجرای توافق هسته‌ای استفاده شده است، علاوه بر این، نتیجه بازدید اخیر اعضای کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای نطنز و فوردو نیز در گزارش پنجم کمیسیون گنجانده شده است.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: وزارت امور خارجه نیز تا کنون 10 گزارش سه ماهه از نحوه اجرای برجام تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است./

پایان پیام

[ad_2]

Source link