فرمانده حفاظت سپاه پاسداران در مراسم صبحگاه مشترک در شهر فرودگاهی امام(ره): حادثه اهواز بخشی از توطئه‌های ۴۰ساله دشمن علیه ایران بود
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران در مراسم صبحگاه مشترک در شهر فرودگاهی امام(ره): حادثه اهواز بخشی از توطئه‌های ۴۰ساله دشمن علیه ایران بود

در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی  مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) اول مهرماه در میدان صبحگاه سپاه پاسداران با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و با […]


در دومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی  مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) اول مهرماه در میدان صبحگاه سپاه پاسداران با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و با سخنرانی فرماندهی حفاظت سپاه و اجرای برنامه‌های رزمی و نمایشی ادامه یافت.

در این مراسم سردار علی نصیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان کشورمان در حمله تروریستی اهواز، گفت: در هر کشوری که جنگی رخ می‌دهد، روز آخر جنگ را به عنوان بهترین اتفاق از آن یاد می‌کنند؛ اما در کشور ما از شروع جنگ تحمیلی به عنوان هفته دفاع مقدس یاد می‌شود و ملت ایران همواره آن را گرامی می‌دارند. این یکدلی و یکصدایی مردم است که نمی‌گذارد از این حادثه به تلخی یاد شود.

وی در ادامه با اشاره پیروزی انقلاب و تاثیرات آن بر منطقه، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی روی پای خودش ایستاده و چشم به دست دیگران ندارد. در واقع ملت ایران از جنگ تحمیلی، سکو و پله‌ای برای پیشرفت ساختند.

سردار نصیری تصریح کرد: بهترین کسانی که فهمیدند پس از انقلاب چه اتفاقی در منطقه رخ داده است، همان‌هایی هستند که ۴۰سال است با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند. آنها هر روز نشسته‌اند و برای تضعیف و ضربه زدن به این نظام نقشه می‌کشند و دست به توطئه‌ می‌زنند. بخشی از این توطئه‌ها را در اهواز مشاهده کردیم؛ دشمن دوست ندارد که این نظام مسیری را که ۴۰سال است پیدا کرده، ادامه دهد. غافل از اینکه هرچه انجام دهند باز هم نظام جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خودش ادامه خواهد داد.

گفتنی است، در این مراسم فرماندهان حاضر از یگان‌های نظامی مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) سان دیدند.

نوشته فرمانده حفاظت سپاه پاسداران در مراسم صبحگاه مشترک در شهر فرودگاهی امام(ره): حادثه اهواز بخشی از توطئه‌های ۴۰ساله دشمن علیه ایران بود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link