فعال شدن گزینه اطلاعات پرداختی مدیران از آخر مهر
فعال شدن گزینه اطلاعات پرداختی مدیران از آخر مهر

[ad_1] به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، کلیه دستگاههای اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، مکلف اند، اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشتمل بر حقوق، فوق العاده ها، هزینه ها، کمک هزینه ها، کارانه ، پرداختهای غیر ماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از […]

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، کلیه دستگاههای اجرایی مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، مکلف اند، اطلاعات مربوط به اقلام پرداختی مشتمل بر حقوق، فوق العاده ها، هزینه ها، کمک هزینه ها، کارانه ، پرداختهای غیر ماهانه و مزایای ناخالص پرداختی ماهانه اعم از مستمر و غیر مستمر نقدی و غیر نقدی به کلیه مقامات روسا مدیران و همترازان آنان را از هر محل در یک فیش حقوقی درج و در گزینه مشاهده پرداختی های مدیران بارگذاری نمایند.

گزینه مشاهده پرداختی های مدیران باید از مهر ماه سال جاری برای دسترسی و مشاهده نهادهای نظارتی و عموم مردم در سامانه اطلاعاتی دستگاه قابل فعال شدن باشد. زمان انتشار عمومی و دسترسی نهادهای نظارتی بر اساس مصوبه هیئت وزیران مشخص خواهد شد.

16

پیش از این در اوایل شهریور ماه رییس سازمان اداری و استخدامی گفته بود: اطلاعات دستگاه‌های دولتی در سامانه ثبت حقوق و دستمزد تا پایان تابستان بارگذاری می‌شود.

 

[ad_2]

Source link