قتل خاشقجی؛ آغاز موج جدید نابودی مخالفان از سوی آل سعود :: خبرگزاری خانه ملت
قتل خاشقجی؛ آغاز موج جدید نابودی مخالفان از سوی آل سعود :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به رویکرد عربستان در شدت سرکوب مخالفان خود، گفت: در سال های اخیر حکومت قبیله ای و استبدادی عربستان که با صندوق رأی آشنا نبوده و هیچ نوع مشارکت سیاسی در قبال حکومت ندارند، گرایش های دیکتاتوری بیشتری پیدا کرده اند. نماینده مردم ورامین […]

[ad_1]

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به رویکرد عربستان در شدت سرکوب مخالفان خود، گفت: در سال های اخیر حکومت قبیله ای و استبدادی عربستان که با صندوق رأی آشنا نبوده و هیچ نوع مشارکت سیاسی در قبال حکومت ندارند، گرایش های دیکتاتوری بیشتری پیدا کرده اند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سعودی ها مخالفان و منتقدان را چه در داخل عربستان و چه در سایر کشورها بر نمی تابند و با رسانه هایی که مخالف آنها باشند برخورد می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سعودی ها پا را فراتر از حد خود گذاشته و اقدام به نابودی مخالفان خود می کنند، عنوان کرد: اخیرا موج تهدیدآمیزی علیه خبرنگاران و رسانه های منتقد سیاست های سعودی به وجود آمده که یکی از آنها سر به نیست کردن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نقوی حسینی در ادامه با بیان اینکه جنایت سعودی درباره خاشقجی به علت اقدام در کشور دیگر رسانه ای شده و به اطلاع دنیا رسیده است، یادآور شد: مجامع بین المللی درباره قتل وی واکنش نشان داده و قطعا اقدام صورت می دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه عربستان روز به روز به سمت دیکتاتوری فزاینده تری حرکت می کند، عنوان کرد: تمام شواهد و گزارش ها دال بر زنده نبودن خاشقجی دارد و کنسولگری عربستان به عنوان آخرین مکان حضور وی باید در قبال این اتفاق پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولت ترکیه و اردوغان شخصا موضوع قتل روزنامه نگار عربستانی را پیگیری می کند، خاطرنشان کرد: حساسیت ها نسبت به این موضوع تا جایی است که سران آمریکایی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و خواستار مجازات عاملان قتل وی هستند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link