قشم؛ میزبان گردهمایی معاونین فرهنگی سازمان‌های مناطق آزاد
قشم؛ میزبان گردهمایی معاونین فرهنگی سازمان‌های مناطق آزاد

هفدهمین گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، این گردهمایی به مدت سه روز از روز سه‌شنبه ۱۳آذرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۵آذرماه ادامه خواهد داشت. ارائه گزارش ۶ماهه نخست سال‌۹۷، پیش‌نویس بودجه معاونت فرهنگی، گردشگری […]


هفدهمین گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان‌های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این گردهمایی به مدت سه روز از روز سه‌شنبه ۱۳آذرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۵آذرماه ادامه خواهد داشت.

ارائه گزارش ۶ماهه نخست سال‌۹۷، پیش‌نویس بودجه معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سال‌۹۷، پیشنهاد ساختار سازمانی معاونت فرهنگی سازمان‌های مناطق آزاد براساس تغییر ساختار سازمانی دبیرخانه و گزارش یکی از «پروژه‌های شاخص» منطقه در حوزه معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق در مناطق از هدف برگزاری این گردهمایی است.

در این گردهمایی علاوه بر معاونین فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان‌های مناطق آزاد کشور و مدیران حوزه‌های مختلف این معاونت، اساتید صاحب‌نظر در حوزه‌های مرتبط نیز حضور خواهند داشت.

در طول روزهای برگزاری این گرهمایی، دوره‌ها و جلسات تخصصی با حضور این اساتید در مواردی چون برگزاری کارگروه‌های تخصصی در زمینه صنایع خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، آموزش، اجتماعی، صنایع فرهنگی و خلاق برگزار خواهد شد.

همچنین معرفی جشنواره بین‌المللی فرهنگی-‌هنری قرآنی و ارائه برنامه‌ها براساس «بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد» از دیگر برنامه‌های این نشست است.

بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد قشم از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه این نشست برگزار می‌شود.

گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق سازمان‌های مناطق آزاد کشور به صورت ادواری در مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود و نشست‌های پیشین به میزبانی مناطق آزاد کیش و ارس برگزار شده بود.

نوشته قشم؛ میزبان گردهمایی معاونین فرهنگی سازمان‌های مناطق آزاد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link