لزوم تشکیل اتاق فکر واحد برای تصمیم‌گیری درباره چگونگی مبارزه با تحریم‌ها :: خبرگزاری خانه ملت
لزوم تشکیل اتاق فکر واحد برای تصمیم‌گیری درباره چگونگی مبارزه با تحریم‌ها :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] احمد امیرآبادی‌فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با یادآوری آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا و لزوم وحدت قوا و همگرایی جریان‌های سیاسی در حوزه داخل برای مقابله با سیاست‌های تحریمی، گفت: اتاق فکری باید برای مبارزه با تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها تشکیل شود، هم‌اکنون پنج مجموعه و نهاد برای تحریم‌ها و نحوه مقابله […]

[ad_1]

احمد امیرآبادی‌فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با یادآوری آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا و لزوم وحدت قوا و همگرایی جریان‌های سیاسی در حوزه داخل برای مقابله با سیاست‌های تحریمی، گفت: اتاق فکری باید برای مبارزه با تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها تشکیل شود، هم‌اکنون پنج مجموعه و نهاد برای تحریم‌ها و نحوه مقابله با آنها تصمیم‌گیری می‌گیرند.

شورای هماهنگی اقتصادی بهترین محور تصمیم‌گیر درباره مقابله با تحریم‌ها

شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها برای مقابله با تحریم ها سبب تحقق و تثبیت عامل وحدت در جامعه و کشور شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شورای عالی هماهنگی اقتصادی متشکل از سران قوا باید محور موضوع (مقابله با تحریم‌های آمریکا و تصمیم‌گیری درباره نحوه دور زدن تحریم‌ها) شود، سایر نهادها و دستگاه‌ها باید تصمیم سازی کنند اما تصمیم نهایی در این شورا اتخاذ شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌ای هم فقط برای اجرای این تصمیمات باید انتخاب شود، افزود: شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به خوبی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و نظرخواهی‌ها سبب تحقق و تثبیت عامل وحدت در جامعه و کشور شود.

                              بیشتر بخوانید:

 

جریان‌های سیاسی عقاید خود را مطرح اما بهانه نباید دست دشمن دهند

امیرآبادی فراهانی معتقد است: احزاب و جریانات سیاسی داخل کشور هم باید نظرات و عقاید خود را مطرح و نقدهای وارده را هم گوشزد کنند اما این انتقادات نباید اسباب سوء استفاده دشمن شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم زیرا دشمن با تمام توان به مقابله با جمهوری اسلامی ایران برخواسته است، البته در بین دشمنان ملت ایران وحدت و انسجام وجود ندارد.

وحدت در شرایط عدم انسجام دشمنان در مقابله با ایران اثربخش است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عدم وحدت و هماهنگی دشمنان در اعمال تحریم‌های اخیر علیه جمهوری اسلامی، سبب شده تا آمریکا نتواند همه دشمنان را پای کار بیاورد لذا در این شرایط وحدت داخلی به مقابله با سیاست‌های تحریمی کمک شایانی می‌کند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link