لزوم زمینه‌سازی فرهنگی در مناطق آزاد جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذار
لزوم زمینه‌سازی فرهنگی در مناطق آزاد جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذار

[ad_1] مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هفته‌های فرهنگی را طرحی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در مناطق آزاد معرفی کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی حسنلو در کارگروه صنایع فرهنگی و خلاق هفدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران دبیرخانه شورا و مناطق آزاد کشور بیان کرد: هر […]

[ad_1]

مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، هفته‌های فرهنگی را طرحی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در مناطق آزاد معرفی کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی حسنلو در کارگروه صنایع فرهنگی و خلاق هفدهمین نشست مشترک معاونین و مدیران دبیرخانه شورا و مناطق آزاد کشور بیان کرد: هر منطقه دارای یک ویژگی اقلیمی و فرهنگی منحصربه‌فرد است که می‌تواند شاخصی برای معرفی آن منطقه باشد و ما سعی داریم در طرح هفته‌های فرهنگی، مناطق آزاد مختلف را با ظرفیت‌های فرهنگی یکدیگر آشنا کنیم.

وی با اشاره به لزوم تشکیل یک شبکه فرهنگی بین مناطق آزاد کشور، ادامه داد: طراحی هفته‌های فرهنگی به منظور حضور فیزیکی و تبلیغات چهره به چهره برای معرفی دستاوردهای فرهنگی مناطق با یکدیگر و همچنین با شهرهای همجوار داخلی یا خارجی صورت گرفته است.

مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد: حضور فعالان بخش خصوصی، تورگردان‌ها و مراکز گردشگری برای معرفی و ایجاد یک شبکه ارتباطی بین منطقه‌ای، از دیگر مزایای طرح هفته‌های فرهنگی می‌باشد.

به گفته حسنلو، برای جذب گردشگر و سرمایه گذار به زمینه‌سازی فرهنگی و هنری نیاز است.

وی از هنرمندان به عنوان بهترین سفیران دیپلماسی عمومی در جهان یاد کرد و افزود: دعوت از هنرمندان خارجی برای همکاری و تولید محصولات مشترک با هنرمندان بومی برپایه باروری اقتصادی در مناطق نیز بخش دیگری از فعالیت‌های در دست اجراست.

مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: شناسایی هنرمندان هر منطقه، انتخاب یک الگوی هنری ثابت براساس هنرهای بومی و تلفیق آن با  هنرهای مدرن می‌تواند به توسعه فرهنگ و معرفی ظرفیت‌های هر منطقه کمک کند.

نوشته لزوم زمینه‌سازی فرهنگی در مناطق آزاد جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link