لوایح سه‌ قلو استعماری است
لوایح سه‌ قلو استعماری است

خبرگزاری تسنیم: نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفته است که لوایح سه‌ قلو استعماری است و نباید تصویب شود.    حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۴۱ آئین‌نامه داخلی مجلس و طی تذکری گفت: نامه رئیس‌جمهور برای بررسی لایحه مبارزه با پولشویی مربوط به سال ۹۲ است […]



خبرگزاری تسنیم: نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفته است که لوایح سه‌ قلو استعماری است و نباید تصویب شود. 

 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۴۱ آئین‌نامه داخلی مجلس و طی تذکری گفت: نامه رئیس‌جمهور برای بررسی لایحه مبارزه با پولشویی مربوط به سال ۹۲ است و مجلس تازه وارد بررسی آن شده است. باید مجدداً رئیس‌جمهور لایحه جدیدی به مجلس ارائه کند تا آن را بررسی کنیم، چون این مربوط به دوره قبلی مجلس می‌باشد.

وی ادامه داد: ۴ سال برای برجام وقت گذاشتیم و در حال حاضر بدعهدی‌های آمریکا را نظاره‌گر هستیم. چگونه می‌خواهیم به FATF اعتماد کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: در گذشته برجام بود در حال حاضر گروه اقدام مالی بنابراین لوایح سه قلو نباید تصویب شوند. این لوایح استعماری است و کشور را گرفتار خواهد کرد، چرا باید در مورد بررسی و تصویب آن تعجیل کرد، تقاضا داریم از دستور کار خارج شده و به صورت کارشناسانه بررسی آن مورد توجه قرار گیرد.



Source link