ماجرای پرسپولیس – السد- عالیشاه و حذف از فینال آسیا +عکس
ماجرای پرسپولیس – السد- عالیشاه و حذف از فینال آسیا +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، طی ساعات اخیر و در شرایطی که بازیکنان و هواداران پرسپولیس در حال جشن و خوشحالی بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند، یک شایعه عجیب آنها را در شوک فرو برده است؛ حذف از آسیا با توجه به قرارداد با امید عالیشاه. پرسپولیس با توجه به […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، طی ساعات اخیر و در شرایطی که بازیکنان و هواداران پرسپولیس در حال جشن و خوشحالی بابت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند، یک شایعه عجیب آنها را در شوک فرو برده است؛ حذف از آسیا با توجه به قرارداد با امید عالیشاه.

پرسپولیس با توجه به مشکلات قرارداد مهدی طارمی – ریزه اسپور و این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است. با این حال در مدتی که آنها دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارند، امید عالیشاه و احمد نوراللهی به جمع سرخپوشان بازگشته و کار خود را ادامه داده‌اند. پرسپولیس حتی موفق شد نام آنها را در لیست ای اف سی برای مسابقات فصل جدید قرار دهد و برانکو نیز در طول مسابقات فصل جدید از آنها سود برده است.

با این حال انتشار این شایعه موجی از نگرانی را در بین هواداران این تیم شکل داده است. اما گفته می‌شود مشکلی از این بابت سرخپوشان را تهدید نمی‌کند. عالیشاه در لیگ برتر فصل شانزدهم و در نیم فصل و در شرایطی که نیم فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شد. قرارداد او همانند دیگر بازیکنان سرباز تا پایان دوران خدمت نظام وظیفه بود و این شرط در قراردادش نیز ذکر شده است. بعد از اینکه سربازی این بازیکن به پایان رسید او با دریافت کارت پایان خدمتش به جمع پرسپولیس بازگشت و در لیست آسیایی تیم نیز قرار گرفت.

موضوعی که کاملا بعید است مشکلی برای پرسپولیس شکل دهد و مدارک او ابتدا توسط نظام وظیفه و بعد فدراسیون فوتبال برای ثبت تایید شده است. 

موضوعی دیگر که باعث می‌شود نگرانی پرسپولیسی‌ها فارغ از این مدارک برطرف شود، این است که باشگاه شاکی و مدعی (السد) باید شکایت و اعتراض خود را طبق قوانین در فاصله دو ساعت بعد از پایان دیدار به ناظر و مسوول بازی ارائه می‌داد و با توجه به اینکه چنین شکایتی هم ثبت نشده، این تیم به هیچ عنوان مشکلی برای حضور در‌ فینال این مسابقات نخواهد داشت و انتشار این شایعه به نظر می‌رسد تنها یک جو درفشای مجازی باشد.



Source link