ماوجوانان بایدازشمایادبگیریم/شمامظهربه کارانداختن ظرفیت‌ها هستید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
ماوجوانان بایدازشمایادبگیریم/شمامظهربه کارانداختن ظرفیت‌ها هستید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر، مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی اندونزی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری را در زیر می خوانید: – اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود. – یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی اندونزی صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری را در زیر می خوانید:

– اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود.

– یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.

-این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ی کفر را ندارند.

– من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.

– ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان موجود در انسان است. انسان‌ها یک ظرفیتی دارند که آن ظرفیت مغفول است.

– همه ما و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید.

-شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه‌ای که شما می‌دهید دو برابر است. 

ادامه دارد…

[ad_2]

Source link