مباحث حاشیه‌ای رد گم کنی برای نرخ سرسام‌آور ارز
مباحث حاشیه‌ای رد گم کنی برای نرخ سرسام‌آور ارز

[ad_1] نماینده مردم تبریز در خصوص روند صعودی نرخ ارز در کشور گفت: بعضی از مسئولان کاملا زیرکانه مباحث حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند تا موضوعات اصلی در اذهان مردم به فراموشی سپرده شود! خبرگزاری دانشجو: محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به موضوع فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: مشکلاتی که در حال حاضر از […]

[ad_1]

نماینده مردم تبریز در خصوص روند صعودی نرخ ارز در کشور گفت: بعضی از مسئولان کاملا زیرکانه مباحث حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند تا موضوعات اصلی در اذهان مردم به فراموشی سپرده شود!

خبرگزاری دانشجو: محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به موضوع فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: مشکلاتی که در حال حاضر از طریق پیام رسان تلگرام در حوزه هایی، چون فرهنگی، اجتماعی و مسائل امنیتی و اطلاعاتی کشور به وجود آمده بر هیچ کس پوشیده نیست، اما گویا برخی افراد عمدا می‌خواهند فیلترینگ این پیام رسان را پشت گوش بیندازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات عدیده‌ای را به دلیل این پیام رسان خارجی بر کشور شاهد هستیم، اما متاسفانه هیچ یک از مسئولان نسبت به آن پاسخگو نیستند، افزود: متاسفانه آقایان حاضر نیستند انتظاراتی که از آن‌ها در این باره می‌رفت را برآورده کنند این در حالی است که باید تقویت زیرساخت‌های پیام رسان داخلی در دستور کار و حمایت جدی مسئولان قرار بگیرد تا بتوانیم نشان دهیم می‌توانیم بر روی پا‌های خود بایستیم.

نماینده مردم تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند صعودی نرخ ارز در کشور تصریح کرد: متاسفانه گرانی نرخ ارز و نابسامانی که در بازار ارز وجود دارد به بی تدبیری مسئولان برمی گردد و آقایان باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این در حالی است که بعضی از مسئولان به صورت کاملا زیرکانه‌ای مباحث حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند تا موضوعات اصلی در اذهان مردم به فراموشی سپرده شود و بتوانند از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

[ad_2]

Source link