مبنای اطلاعاتی نتانیاهو برای افشاگری در مورد «تورقوزآباد» چه بود؟ :: خبرگزاری خانه ملت
مبنای اطلاعاتی نتانیاهو برای افشاگری در مورد «تورقوزآباد» چه بود؟ :: خبرگزاری خانه ملت

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات نتانیاهو علیه ایران و برنامه هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: از گذشته اطلاعات و آماری از جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و آمریکا ارائه می‌شد و آن‌‎ها نیز همین اطلاعات غلط را به آژانس بین‌المللی انرژی و سازمان ملل منتقل می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و […]



سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارات نتانیاهو علیه ایران و برنامه هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: از گذشته اطلاعات و آماری از جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و آمریکا ارائه می‌شد و آن‌‎ها نیز همین اطلاعات غلط را به آژانس بین‌المللی انرژی و سازمان ملل منتقل می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر ادعاهایی که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران مطرح می‌‎شود، مبنایی این چنینی دارند، بیان کرد: مبنای اظهارات مضحک نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز آمار و اطلاعات غلطی است که برخی افراد نفوذی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ در خصوص تاسیسات سرّی ایران در «تورقوزآباد»،ادامه داد: اظهارات نتانیاهو ثابت کرد که ادعاهای آن‌ها مضحک و برپایه اطلاعات غلط است.

جاسمی ضمن مسخره خواندن تصاویری که نتانیاهو با ادعای کشف محل آرشیو اسناد اتمی و انبار مواد و تجهیزات اتمی ایران در سازمان ملل متحد نشان داد، افزود: از سال 1992 نتانیاهو چنین ادعاهایی را علیه ایران مطرح می‌کرد که چنین مبنای غلطی داشت اما این بار آبروی رژیم صهیونیستی بیش از همیشه رفت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون در 26 سال اخیر بارها نتانیاهو ادعا کرده که ایران به سلاح اتمی دست می‌یابد ولی همواره ادعاهای دروغ بوده است، زیرا جمهوری اسلامی ایران برمبنای فتوای مقام معظم رهبری ساخت سلاح هسته‌ای را حرام می‌داند و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها پس از انجام بازرسی‌های خود، تاکید کرده که ایران فعالیت صلح آمیز هسته‌ای داشته است./

پایان پیام



Source link