مجمع درباره “پالرمو” به نتیجه نرسید| رأی‌گیری به جلسه بعدی موکول شد| خنده‎های احمدی‎نژاد و لبخند تلخ ظریف+عکس
مجمع درباره “پالرمو” به نتیجه نرسید| رأی‌گیری به جلسه بعدی موکول شد| خنده‎های احمدی‎نژاد و لبخند تلخ ظریف+عکس

[ad_1] ادامه بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و و بررسی‌های به نتیجه نرسیده است. رای گیری درباره پالرمو به جلسه آتی مجمع موکول شده است. آفتاب‌‌نیوز : مجمع تشخیص مصلحت […]

[ad_1]

ادامه بررسی لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و و بررسی‌های به نتیجه نرسیده است. رای گیری درباره پالرمو به جلسه آتی مجمع موکول شده است.

آفتاب‌‌نیوز :

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه ششم بهمن ماه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که تعدادی از فقهای شورای نگهبان، وزرای امور خارجه و امور اقتصادی و دارایی، معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، ادامه بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی موسوم به پالرمو، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح گردید.

مجمع درباره
مجمع درباره

بر اساس این گزارش ابتدا گزارش کمیسیون های سیاسی دفاعی و حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه گردید و در ادامه روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیت ملی مجلس و سپس وزرای امور خارجه و اقتصاد و نیز رئیس کل بانک مرکزی و معاون حقوقی رئیس‌جمهور دیدگاه‌های خود را به نمایندگی از مجلس و دولت مطرح کردند.

ادامه بررسی‌ها و طرح دیدگاه‌های اعضای مجمع در مورد تعیین مصلحت در خصوص این لایحه به جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول گردید.

همچنین احمد توکلی در ارتباط با جلسه امروز (شنبه) مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز درباره پالرمو در مجمع بحث و گفت‌وگو شد. به دلیل اینکه این موضوع نیازمند بررسی‌های بیش‌تری است، قرار شد تا رأی گیری درباره آن به جلسه آتی مجمع موکول شود.

این عضو مجمعع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه فوق‌العاده‌ی دیگری همچون هفته گذشته برای بررسی پالرمو تشکیل می‌شود، گفت: خیر، جلسه بعدی برای رأی‌گیری درباره پالرمو دوهفته‌ی دیگر خواهد بود.

[ad_2]

Source link