محبوبترین شبکه‌های اجتماعی میان نوجوانان
محبوبترین شبکه‌های اجتماعی میان نوجوانان

[ad_1] به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اینتیتر، در سال ۲۰۱۳، فیس‌بوک به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی میان کاربران آمریکایی انتخاب شد. پلتفرم اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۴، توانست گوی سبقت را از سایرین برباید و در زمره پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد؛ اما دیری نپایید که در سال ۲۰۱۶ استپ‌چت توانست جایگزین اینستاگرام شود. […]

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اینتیتر، در سال ۲۰۱۳، فیس‌بوک به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی میان کاربران آمریکایی انتخاب شد. پلتفرم اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۴، توانست گوی سبقت را از سایرین برباید و در زمره پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد؛ اما دیری نپایید که در سال ۲۰۱۶ استپ‌چت توانست جایگزین اینستاگرام شود.

در حال حاضر و بر اساس آمارهای اعلام شده، اسنپ‌چت هنوز هم به عنوان محبوبترین پلتفرم اجتماعی در میان جوانان آمریکایی مشغول فعالیت است، اما اینستاگرام نیز فعالیت‌های زیرپوستی را انجام می‌دهد.

بر اساس آخرین نظرسنجی دو سالانه PiperJaffray، از ۸۶۰۰ نوجوان، ۴۶ درصد اسنپ‌چت را به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی خود معرفی کرده‌اند در حالی که ۳۲ درصد از پاسخ‌دهندگان، اینستاگرام را انتخاب کردند.

اما از نظر استفاده، اینستاگرام برای اولین بار از اسنپ‌چت پیشی گرفت‌ چراکه ۸۵ درصد از نوجوانان اعلام کردند که حداقل یکبار در ماه از آن استفاده می‌کنند، این آمار برای پلتفرم اسنپ‌چت ۸۴ درصد بود.

محبوبیت اسنپ‌چت و اینستاگرام در مقایسه با توئیتر و فیس‌بوک کاملاً واضح است و به نظر می‌رسد روزبه‌روز از میزان محبوبیت این دو شبکه اجتماعی قدیمی در میان نوجوانان کاسته می‌شود.

در اینفوگرافیک زیر می‌توانید به اطلاعات دقیق‌تری در این خصوص دست یابید.

20 - Copy

[ad_2]

Source link