مخالفان فیلترینگ تلگرام مدعی حمایت از دولت!
مخالفان فیلترینگ تلگرام مدعی حمایت از دولت!

[ad_1] روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای از خبر فیلتر شدن تلگرام بد جوری تو لب شده و بنزین و روغن قاطی کرده‌اند! گفتم: چرا؟ کدام ایرانی باغیرتی حاضر است اطلاعات مربوط به مردم کشورش در اختیار دشمنان وطنش باشد و از این طریق امنیت کشور را به […]

[ad_1]

روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای از خبر فیلتر شدن تلگرام بد جوری تو لب شده و بنزین و روغن قاطی کرده‌اند!

گفتم: چرا؟ کدام ایرانی باغیرتی حاضر است اطلاعات مربوط به مردم کشورش در اختیار دشمنان وطنش باشد و از این طریق امنیت کشور را به مخاطره بیندازند؟!

گفت: مخالفان فیلترینگ تلگرام مدعی حمایت از دولت هستند، در حالی که خود آقای رئیس‌جمهور از ایجاد ناامنی توسط تلگرام ابراز نگرانی کرده و به دبیر شورای عالی فضای مجازی دستور فیلتر آن را داده است!

گفتم: معلوم نیست چرا طرفداران تلگرام از اینکه پیام‌رسان داخلی جایگزین آن شود وحشت دارند؟ مگر می‌خواهند چه کنند که دلشان نمی‌خواهد کسی در داخل کشور از آن باخبر باشد؟!

گفت: چه عرض کنم؟ حتما یک جای کارشان می‌لنگد!

گفتم: یارو به افسر نگهبان کلانتری گفت؛ طوطی بنده گم شده. افسر گفت؛ ولی کار ما که پیدا کردن طوطی شما نیست؛ و طرف جواب داد؛ بله متوجه‌ام، ولی خواستم از قبل گفته باشم که اگر پیدا شد و دیدید حرف‌های نامربوط می‌زند، بدانید که نظر خودش را مطرح می‌کند و ربطی به نظر بنده ندارد!

[ad_2]

Source link