مدیران روحانی محافظه کار و اهل مماشات‌اند
مدیران روحانی محافظه کار و اهل مماشات‌اند

[ad_1] سرویس سیاسی فردا: روحانی اخیرا در همایشی نسبت به سکوت برخی مدیران دولت نسبت به اتهامات شکایت کرده است و از آن ها خواسته است که در برابر این اتهامات جواب بدهند. این سخنان اعتراض برخی را برانگیخت چرا که از دید بسیاری، روحانی خود عامل این مساله است. جواد امام تحلیلگر سیاسی در […]

[ad_1]

سرویس سیاسی فردا: روحانی اخیرا در همایشی نسبت به سکوت برخی مدیران دولت نسبت به اتهامات شکایت کرده است و از آن ها خواسته است که در برابر این اتهامات جواب بدهند. این سخنان اعتراض برخی را برانگیخت چرا که از دید بسیاری، روحانی خود عامل این مساله است. جواد امام تحلیلگر سیاسی در یادداشتی که شرق آن را منتشر کرده است در این باره گفته: نه روحانی، احمدی‌نژاد است و نه طرفداران و حامیان‌شان شباهتی با هم دارند.

 

من به‌عنوان یکی از مدافعان آقای روحانی، می‌گویم گرچه نقد آقای رئیس‌جمهور به مدیرانش درست است و بجا، اما یک سؤال هم از خود ایشان دارم. آیا این مدیران را خود انتخاب کرده‌اید یا دیگران به جای شما انتخاب کردند؟ نمی‌توان از خرید جنسی، شکایت به بازار برد که خود گشته‌اید و خریده‌اید. اگر خود انتخاب کرده‌اید، حتما می‌دانید چگونه انتخاب شده‌اند؟ آیا مبنای انتخاب شما، غیر از این بوده است که چنین مدیرانی اجازه ورود به مناصب دولتی را داشته باشند؟

آقای روحانی، خود‌کرده را تدبیر نیست. شما در برابر مدیران، فیلتری گذاشتید که خروجی آن چیزی غیر از محافظه‌کاری و مماشات نیست و فقط نمی‌دانم چرا وقتی به خروجی این فیلتر نگاه می‌کنید، تعجب می‌کنید و معترض هستید.

اما هنوز هم دیر نیست. خواسته بحق مردم و آن‌طور که خود می‌گویید، ظاهرا خواسته خودتان هم چنین است که مدیران جسارت بیشتری داشته باشند. بد نیست، آقای روحانی، خود دست به کار شوید. در فرصت باقی‌مانده، مدیرانی را بیاورید که تنها از مردم بترسند، نه اینکه از همه بترسند، جز خود مردم. آقای روحانی، اگر معیار و مبنای انتخاب مدیران، از سوی شما عوض شود، مشکلی که خود از آن گلایه داشتید، هم خودبه‌خود برطرف می‌شود. آقای رئیس‌جمهور، فرصت کوتاه است، دریابیدش.

[ad_2]

Source link