مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: ارس توان نقش‌آفرینی اقتصادی در کشور را دارد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: ارس توان نقش‌آفرینی اقتصادی در کشور را دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح پروژه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس از افتتاح و گلنگ‌زنی ۵۳پروژه با اعتبار ۹۳۲میلیارد تومان در این منطقه خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان در این آیین گفت: امروز پروژه‌های مهمی از جلفا تا خداآفرین و در تمام بخش‌های منفصل در منطقه آزاد […]


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح پروژه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس از افتتاح و گلنگ‌زنی ۵۳پروژه با اعتبار ۹۳۲میلیارد تومان در این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان در این آیین گفت: امروز پروژه‌های مهمی از جلفا تا خداآفرین و در تمام بخش‌های منفصل در منطقه آزاد ارس افتتاح می‌شود.

نریمان افزود: علی‌رغم مشکلاتی که در منطقه داریم، تلاش کرده‌ایم تا پروژه‌های آغاز شده به انجام برسد و پروژه‌های جدیدی نیز در برنامه سازمان منطقه آزاد ارس قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای ارس در حوزه‌های مختلف، گفت: ارس با توجه به همجواری با کشورهای مختلف، توان نقش‌آفرینی اقتصادی در کشور را دارد و این ظرفیت‌ها باعث ارتقای جایگاه ارس در بین مناطق آزاد شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: افزایش گردشگران در سال جاری نشان‌دهنده اقبال بالای مردم ایران به ارس است و این منطقه با توجه به استعدادها و ظرفیت‌هایش می‌تواند گردشگران به مراتب بیشتری را جذب کند.

نریمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب کلیات لایحه افزایش مناطق آزاد کشور، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر نیز کلیات لایحه افزایش مناطق آزاد به تصویب رسید و دفاع جانانه دکتر حسن‌نژاد در مجلس شورای اسلامی در این زمینه تاثیر زیادی داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان افزود: مناطق آزاد در صورت مساعدت دولتمردان و با پشتوانه مجلس شورای اسلامی می‌توانند بر توطئه‌های اقتصادی دشمنان غلبه کنند.

گفتنی است، طرح‌های قابل افتتاح امروز در منطقه محدوده‌های منطقه آزاد ارس ۴۵طرح و تعداد طرح‌های کلنگ‌زنی نیز ۸طرح است. بر همین اساس، همزمان با هفته دولت در منطقه آزاد ارس ۱۱طرح در حوزه تولید و صنعت، ۱۹طرح عمرانی، یک طرح زیرساختی، یک مرکز رشد، یک مجتمع تجاری، ۱۰طرح در حوزه کشاورزی و ۲پروژه گردشگری افتتاح می‌شود. ۵طرح در حوزه عمرانی و ۳طرح در حوزه کشاورزی هم در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود.

اعتبار طرح‌های قابل افتتاح ۳۵۱میلیارد تومان و برای پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود ۵۸۷میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد بود. میزان اشتغال‌زایی طرح‌هایی که امروز افتتاح می‌شود ۲۷۷نفر است. پیش‌بینی اشتغال طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود نیز ۶۵۷نفر است.

نوشته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: ارس توان نقش‌آفرینی اقتصادی در کشور را دارد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link