مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: شهرک فناوری ارس احداث می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: شهرک فناوری ارس احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه مشترک با معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از احداث شهرک فناوری ارس به عنوان یکی از برنامه‌های طرح جامع ارس خبر داد. محسن نریمان با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای استقرار ۷۰واحد دانش‌بنیان و فناور در ۵سال آینده، شهرک فناوری […]


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه مشترک با معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از احداث شهرک فناوری ارس به عنوان یکی از برنامه‌های طرح جامع ارس خبر داد.

محسن نریمان با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای استقرار ۷۰واحد دانش‌بنیان و فناور در ۵سال آینده، شهرک فناوری ارس احداث می‌شود.

نریمان گفت: آماده‌سازی شهرک فناوری ارس که در طرح جامع ارس نیز به آن تاکید شده است، از اولویت‌های کاری سازمان منطقه آزاد ارس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  آینده بسیار خوبی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در منطقه آزاد ارس متصور هستم، افزود: منطقه آزاد ارس آماده همکاری با دولت و بخش خصوصی در زمینه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: همسایگان شمالی ما به خاطر مسائل ارزی علاقه خوبی به خرید کالاهای با کیفیت ایرانی دارند و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور می‌توانند از مزیت‌های قانونی و جغرافیایی ویژه ارس برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.

گفتنی است، علاوه بر معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون هزینه‌ای امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در منطقه آزاد ارس حضور یافتند.

نوشته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: شهرک فناوری ارس احداث می‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link