مردم قشم، مرزبانان لایق و میراث‌داران شایسته ایران زمین
مردم قشم، مرزبانان لایق و میراث‌داران شایسته ایران زمین

[ad_1] عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از مردم جزیره به عنوان مرزبانان لایق و میراث‌داران شایسته این مرز و بوم برای حفاظت از اراضی ملی این منطقه یاد کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالجواد کمالی با حضور در کارگاه آموزشی حفاظت از اراضی ملی، با اشاره […]

[ad_1]

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از مردم جزیره به عنوان مرزبانان لایق و میراث‌داران شایسته این مرز و بوم برای حفاظت از اراضی ملی این منطقه یاد کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالجواد کمالی با حضور در کارگاه آموزشی حفاظت از اراضی ملی، با اشاره به اهمیت بررسی این مسئله بیان داشت: همان‌گونه که مردم قشم در طول تاریخ اجازه تعرض به یک وجب از خاک جزیره را به بیگانگان ندادند، امروز هم راضی به تصرف اراضی ملی و دولتی در این جزیره نیستند.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان نمادی از حضور مردم در جزیره سعی کرده با استفاده از ظرفیت مردم بومی و همراهی و همدلی آنان، مشکلات به جا مانده از گذشته‌های دور در این حوزه را برطرف نماید.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از زمان مدیرعاملی حمیدرضا مومنی در راس این سازمان طی چهارسال گذشته، شاهد مشارکت و تعامل عملی مردم در این منطقه بوده‌ایم که حاصل آن در پیشرفت‌های اتفاق افتاده در سطح جزیره کاملا مشهود است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با ابراز قدردانی از زحمات حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان، ادامه داد: با تلاش وی شاهد تغییرات و اصلاحات مثبت در حوزه مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرفات در جزیره قشم هستیم.

کمالی همچنین از تلاش دادستانی شهرستان و مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، تقدیر کرد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران جزیره قشم هم می‌توانند مردم را با روند قانونی مراحل ثبت املاک در مورد زمین‌های خود آگاه نمایند.

شایان ذکر است، علاوه بر عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این کارگاه آموزشی، غلامرضا پاسلاری مشاور مدیرعامل در امور شوراها، احمد دیرستانی مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، محمد باقری معاون دادستان، محمد جهین بخشدار مرکزی، محمدرضا ترکی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مالک یزدان‌پناه مدیر جهاد کشاورزی، اکبر محمود‌زاده مدیر منابع طبیعی شهرستان قشم و شماری از امامان جمعه روستاهای مختلف جزیره به اتفاق روسای شورا و دهیاران بخش مرکزی در محل سالن اجتماعات معراج روستای تنبان در این کارگاه حضور داشتند.

نوشته مردم قشم، مرزبانان لایق و میراث‌داران شایسته ایران زمین اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link