مرکز عملیات اضطراری در شهر فرودگاهی امام‌(ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
مرکز عملیات اضطراری در شهر فرودگاهی امام‌(ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

اولین جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با حضور شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه، علی رستمی ریاست هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره)، مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. به گزارش اخبار […]


اولین جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با حضور شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران این وزارتخانه، علی رستمی ریاست هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره)، مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) در این جلسه با اشاره به جایگاه مدیریت بحران در صنعت هوایی گفت: مرکز عملیات اضطراری در حوزه هوایی جایگاه مشخص دارد. این مرکز در شرکت فرودگاه‌ها تشکیل شده و در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) نیز در حال شکل گیری است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی رستمی ادامه داد: وجود تفاهم‌نامه‌ها برای مواقع بحرانی ضروری است. ارگان‌های مختلفی در هنگام عملیات در بحران حضور دارند و باید با هم هماهنگ باشند؛ به عنوان مثال تجهیزات در انبارهای مختلف وجود دارد، اما مشخص نیست که در اختیار کدام ارگان‌ها است و هنگام بحران، این مشکل مسئله‌ساز می‌شود.

رستمی افزود: آمادگی باید ایجاد شود و استمرار داشته باشد. جلسات باید در ستاد تکرار شود تا اعضا آمادگی داشته باشند. در صف‌ها نیز آمادگی از طریق اجرای مانورها حفظ می‌شود.

نوشته مرکز عملیات اضطراری در شهر فرودگاهی امام‌(ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link