مسئولان قاطعانه در برابر دشمنان بایستند
مسئولان قاطعانه در برابر دشمنان بایستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: توقع داریم در این مقطع حساس، مسئولین محترم قاطعانه در برابر دشمنان بایستند و اجازه ندهند که آن‌ها برجام‌های دیگری را به ما تحمیل کنند. خبرگزاری مهر: سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: بسیج تکلیف […]


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: توقع داریم در این مقطع حساس، مسئولین محترم قاطعانه در برابر دشمنان بایستند و اجازه ندهند که آن‌ها برجام‌های دیگری را به ما تحمیل کنند.

خبرگزاری مهر: سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: بسیج تکلیف مدارانه از سال ۹۲ وارد میدان اقتصاد مقاومتی شد و امروز بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی طلایه دار است و ما از پنج سال پیش تا کنون به نقش آفرینی پرداخته و روزانه میانگین ۵۰ واحد کوچک تولیدی را تاسیس کرده ایم.

غلامی گفت: ما درترویج و تشویق جوانان برای باور این مساله که ظرفیت اشتغال گسترده کشور در کارمندی خلاصه نشده توانسته ایم اقدامات مثبتی داشته باشیم. بسیج توانسته به این باور برسد که پیروزی در میدان اقتصادی بسیار آسان‌تر از جنگ نظامی است و مسئولین هم باید کمک کنند تا مردم تشویق شده و به میدان جنگ اقتصادی قدم بگذارند.

وی ادامه داد: بسیج امروز آماده است تا طعم شیرین دستاورد‌های اقتصادی را به گستردگی در جامعه منتشر کند. امروز پرچم ایران در سراسر عالم به اهتزاز درآمده است و در شرایطی قرار داریم که دشمنان با خروج از برجام بی‌خاصیت، وارد مرحله جدیدی از دشمنی با ما شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: ما در حوزه جنگ اقتصادی که آخرین مرحله جنگ دشمن است و می‌خواهد با توسل به آن، بین مردم و مسئولین اختلاف بیاندازد، توان بالایی داریم.

غلامی تصریح کرد: ملت ما، ملت بزرگی است که در تاریخ خود دفع پیچیده‌ترین جنگ نیابتی را در همسایگی خودش دارد؛ ملتی است که جلوه‌های بی‌بدیلی از افتخار و اقتدار را در خود دارد و همواره یاور و حامی پابرهنگان و مستضعفین عالم بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با خروج از برجام می‌خواهند وارد فاز جدیدی از فشار علیه جمهوری اسلامی ایران شوند، گفت: ما هرچه که تا به امروز داریم، در پرتوی خط مقاومت، شهادت، خون دادن‌ها و پیروی از مکتب امام حسین (ع) بوده و خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان خاطرنشان کرد: توقع داریم در این مقطع حساس، مسئولین محترم قاطعانه در برابر دشمنان بایستند و اجازه ندهند که آن‌ها برجام‌های دیگری را به ما تحمیل کنند تا عزت نظام و مردم خدشه‌دار نشود. اگر برجام موشکی را بپذیریم، با برجام منطقه‌ای چه کنیم؟ بنابراین امیدوارم که مسئولین محترم عزت مردم این سرزمین را باور کنند و نگذارند که توطئه دشمنان اجرایی شود.



Source link