مشکلات مردم باید با اخلاق و تواضع رفع شود
مشکلات مردم باید با اخلاق و تواضع رفع شود

[ad_1] خبرگزاری فارس: یکی از مراجع عظام تقلید با اعلام اینکه اجرای عدالت در جامعه بسیار مهم است، گفت: رفع مشکلات مردم باید با اخلاق و تواضع همراه باشد. آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: دین اسلام دین اجتماعی بوده و مسؤولیت انسان در اجتماع بسیار سنگین است، هر […]

[ad_1]

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع عظام تقلید با اعلام اینکه اجرای عدالت در جامعه بسیار مهم است، گفت: رفع مشکلات مردم باید با اخلاق و تواضع همراه باشد.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران اظهار کرد: دین اسلام دین اجتماعی بوده و مسؤولیت انسان در اجتماع بسیار سنگین است، هر فردی که نسبت به کمک مظلوم بی‌تفاوت باشد انسان نیست، اگر مسلمان‌ها با همدیگر متحد بودند و اگر در اجتماع وحدت و انسجام داشتند امکان تجاوز به دیگر کشور‌های اسلامی وجود نداشت.

این مرجع تقلید گفت: هر فردی که در جامعه شغلی دارد براساس اصول در قبال جامعه مسؤول است، در این انقلاب اسلامی منظور این نبوده است که سمت‌ها جابه‌جا شود و افرادی بروند و افراد دیگری جایگزین شوند، بلکه انقلاب اسلامی آمده است که زیرساخت‌ها باید تغییر کند و تحول اساسی فرهنگی در سطح جامعه ایجاد کند.

وی بیان کرد: هدف مسؤولان در جامعه باید خدمت به مردم باشد، هر فردی در مسؤولیتی که دارد باید جدی باشد، اولین مسؤولیت انسان در حوزه کاری تواضع است و باید در انقلاب اسلامی به دنبال احیاء کلام امام علی (ع) باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اعلام اینکه اجرای عدالت بسیار مهم است، گفت: رفع مشکل مردم باید با اخلاق و تواضع همراه باشد، راضی نگه‌داشتن مردم باید مورد توجه قرار گیرد، مردم ایران بسیار خوب هستند، در راه انقلاب تلاش جدی انجام دادند، متولیان امر باید زمینه رضایت‌مندی مردم در جامعه را فراهم کنند.

[ad_2]

Source link