مصوبات سازمان ملل درباره قدس فصل‌الخطاب کشورها است :: خبرگزاری خانه ملت
مصوبات سازمان ملل درباره قدس فصل‌الخطاب کشورها است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن خفت بار دانستن تصمیم استرالیا برای بررسی به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: استرالیا به عنوان کشوری که ادعای استقلال دارد نباید مطیع کشورهای آمریکایی و اروپایی باشد. نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: […]

[ad_1]

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ضمن خفت بار دانستن تصمیم استرالیا برای بررسی به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: استرالیا به عنوان کشوری که ادعای استقلال دارد نباید مطیع کشورهای آمریکایی و اروپایی باشد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اقدامات کشورها در برابر قدس اشغالی باید مطابق با مصوبات سازمان ملل باشد که بر همین اساس قدس پایتخت اسرائیل نیست.

وی افزود: شهر قدس بر اساس قطعنامه‌های بین المللی بخشی از سرزمین فلسطین است و از سال 1967 در اشغال اسرائیل قرار دارد از این رو هر اقدام جهت تغییر وضعیت قانونی قدس غیرقابل قبول است.

ابوترابی در ادامه با تأکید بر اینکه کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند باید حداقل در ظاهر آن را رعایت کنند، عنوان کرد: معامله قرن یکی از خفت بار ترین اقدامات ترامپ است که برخی کشورها از آن حمایت می کنند.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا به شدت برای به نتیجه رساندن پروژه معامله قرن انرژی گذاشته است و این خفتی برای مدعیان حقوق بشر است که اجازه می دهند گروه به راحتی کشور دیگری را غصب کنند و همزمان دم از حقوق بشر بزنند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link