معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی: فقط توسعه بندر چابهار به کشور هند واگذار شده است/ حق مالکیت هیچ بندری واگذار نمی‌شود
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی: فقط توسعه بندر چابهار به کشور هند واگذار شده است/ حق مالکیت هیچ بندری واگذار نمی‌شود

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تنها عملیات تخلیه و بارگیری بندر چابهار به کشور هند واگذار شده است. به گزارش اخبار آزاد مماطق، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اداره بندر چابهار به کشور هند واگذار نشده است، افزود: متاسفانه اشتباهی در ترجمه صحبت‌های آخوندی صورت گرفته و […]


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تنها عملیات تخلیه و بارگیری بندر چابهار به کشور هند واگذار شده است.

به گزارش اخبار آزاد مماطق، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اداره بندر چابهار به کشور هند واگذار نشده است، افزود: متاسفانه اشتباهی در ترجمه صحبت‌های آخوندی صورت گرفته و همین موضوع باعث شده که توسعه بندر چابهار به اداره بندر چابهار تغییر کند‌.

هادی حق‌شناس گفت: تنها عملیات تخلیه کالا از کشتی به محوطه بندر چابهار به کشور هند واگذار شده، به طوری که کشور هند با وارد کردن تجهیزات و جرثقیل‌ها امکان تخلیه کالا را برای ایران راحت‌تر کرده است.

حق‌شناس افزود: کشور ایران هیچ وقت مالکیت بندر و یا زمینی را به کشور دیگری واگذار نمی‌کند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در پایان گفت: در قبال وارد کردن تجهیزات و آسان کردن عملیات تخلیه و بارگیری در ایران به مدت محدود حق بهره‌برداری از بندر چابهار را به هند واگذار کرده است.

براساس این گزارش، طی یک ترجمه اشتباه از صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی اعلام شده که اداره بندر چابهار طی یک ماه آینده به هند واگذار می‌شود که بلافاصله بعد از اعلام این خبر نقد و انتقاداتی به وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر وارد شد.

نوشته معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی: فقط توسعه بندر چابهار به کشور هند واگذار شده است/ حق مالکیت هیچ بندری واگذار نمی‌شود اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link