معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ارس می‌تواند الگوی سایر مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت دانش‌بنیان‌ها باشد
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ارس می‌تواند الگوی سایر مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت دانش‌بنیان‌ها باشد

[ad_1] معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مشترک با مدیرعامل منطقه آزاد ارس، گفت: ارس می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باشد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مسعود برومند در این جلسه، افزود: در منطقه‌ای مانند ارس که دارای مزیت‌های خاص […]

[ad_1]

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مشترک با مدیرعامل منطقه آزاد ارس، گفت: ارس می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور باشد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مسعود برومند در این جلسه، افزود: در منطقه‌ای مانند ارس که دارای مزیت‌های خاص جغرافیایی است، مطالعه کسب و کارهای نوین ضروری و نتیجه‌بخش خواهد بود.

برومند گفت: منطقه آزاد ارس می‌تواند به کمک پارک علم و فناوری تبریز، حوزه‌های قابل سرمایه‌گذاری جدید را احصا کرده و از این طریق با ۷۰۰۰واحد فناور سراسر کشور ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه پارک‌های علمی و فناوری جزء سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، افزود: استراتژی توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد تجربه قابل قبولی بوده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان گفت: شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری کشور ۳۸هزار میلیارد تومان فروش و ۲۵۰میلیون دلار صادرات دارند و امیدواریم بخش خصوصی نیز نقش پررنگ‌تری در صندوق نوآوری و شکوفای داشته باشد.

گفتنی است، علاوه بر معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون هزینه‌ای امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در منطقه آزاد ارس حضور یافتند.

نوشته معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ارس می‌تواند الگوی سایر مناطق آزاد کشور در زمینه فعالیت دانش‌بنیان‌ها باشد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link