معجزه این روغن برای رفع چین و چروک
معجزه این روغن برای رفع چین و چروک

معجزه این روغن برای رفع چین و چروک حفظ و نگهداری از پوست صورت خود یکی از مهمترین راه های زیبا و جوان بودن است با بالارفتن سن پوست شروع به تغییرات می کند و یکی از ناخوشایندترین تغییرات ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت است. یکی از عواملی که در جوانی سبب […]


معجزه این روغن برای رفع چین و چروک

حفظ و نگهداری از پوست صورت خود یکی از مهمترین راه های زیبا و جوان بودن است با بالارفتن سن پوست شروع به تغییرات می کند و یکی از ناخوشایندترین تغییرات ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت است. یکی از عواملی که در جوانی سبب ایجاد چین و چروک صورت می شود، حرص خوردن و ناراحتی است.

برای کاهش و یا محو کردن چین چروک ها روش های متفاوتی وجود دارد اما یکی از موثرترین و بی ضررترین روش ها، استفاده از روغن نارگیل است. در ادامه این مطلب بیشتر درباره خواص روغن نارگیل برای از بین بردن چین و چروک صورت و روش استفاده آن صحبت می کنیم.

روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد، پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند، پوست را تمیز و مرطوب می‌کند و در پاک کردن آرایش موثر است.

صورت‌تان را بخوبی بشویید، مخصوصا قسمت‌هایی که چین و چروک دارد. این کار کمک می‌کند هم قشر آلودگی از آن قسمت برداشته شود و هم جذب رطوبت روغن در آن نقاط به اوج برسد.
پوست‌تان نباید هیچ آرایشی داشته باشد.

اگر آرایش دارید حتما پاک کنید.دستان‌تان را بشویید. ایران ناز سپس آنها را آغشته به روغن نارگیل کنید و به آرامی‌ قسمت‌های چروک خورده را ماساژ دهید تا روغن را جذب کنند. این کار را هر شب پیش از خوابیدن انجام دهید. بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است.

ترکیب جوش شیرین و روغن نارگیل

یک قاشق چایخوری جوش شیرین بدون و دو قاشق چایخوری روغن نارگیل طبیعی را درون ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. سپس ترکیب به دست آمده را روی پوست مالانده و آن را به آرامی ماساژ دهید.

سپس اجازه دهید تا ترکیب 5 دقیقه بر روی پوست باقی بماند.سپس پوستتان را با آب گرم شسته و آن را دوباره کمی ماساژ دهید. روغن نارگیل پوست را کاملا مربوط می‌کند، بنابراین نیازی نیست تا از پماد مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.

The post معجزه این روغن برای رفع چین و چروک appeared first on ایران ناز.