مقصر افزایش قیمت ارز روحانی نیست!
مقصر افزایش قیمت ارز روحانی نیست!

سرویس سیاسی فردا: قیمت بی سابقه دلار و رسیدن آن به رقم ۶۰۰۰ تومان هم باعث نشد تا امروز جناب آقای روحانی در سخنرانی نیم ساعته خود حتی یک کلمه درباره آن واکنش نشان دهد. اما برخلاف انتظار خیلی‌ها از جمله کسانی که به ایشان رای دادند و از این وضعیت متحیر هستند اتفاقا نباید […]



سرویس سیاسی فردا: قیمت بی سابقه دلار و رسیدن آن به رقم ۶۰۰۰ تومان هم باعث نشد تا امروز جناب آقای روحانی در سخنرانی نیم ساعته خود حتی یک کلمه درباره آن واکنش نشان دهد. اما برخلاف انتظار خیلی‌ها از جمله کسانی که به ایشان رای دادند و از این وضعیت متحیر هستند اتفاقا نباید از این روند تعجب کرد! چون آقای روحانی به بسیاری از وعده‌هایی که داده عمل کرده و اتفاقات کوچکی مانند افزایش قیمت دلار و… اهمیت چندانی ندارد.

بزرگترین وعده آقای روحانی به حامیانش این بود که اگر رییس جمهور شود نمی‌گذارد در خیابان‌ها بین زن و مرد «دیوار» بکشند! که الحمدلله با درایت ایشان و تلاش‌های شبانه روزی دولت دوازدهم تا این لحظه این وعده عملی شده و در یک سال اخیر در هیچ خیابانی بین زن و مرد دیوار کشیده نشده است.

 

خوشبختانه آقای روحانی از این جنس وعده‌های مهم و حیاتی در طول انتخابات زیاد داد که یکی یکی هم مشغول عمل به آنهاست و اتفاقات فرعی و بی ارزشی مانند افزایش نرخ ارز و تعطیل شدن پشت سر هم کارخانه‌ها و… آنقدری اهمیت ندارد که ایشان حتی بخواهد درباره آن‌ها صحبت کند. رییس جمهور محترم با کسب بیش از ۲۳ میلیون رای از سوی همین مردم فعلا اداره کشور را به بهترین نحو ممکن بر عهده دارد و تک تک تصمیمات دولت او نیز مستظهر به همین پشتوانه مردمی است. کسی هم اگر اعتراضی دارد قبل از هر چیز بهتر است از آن ۲۳ میلیون نفر بپرسد که با کدام منطق باعث تمدید دولت سیاه او برای ۴ سال دیگر شدند؟

 

 

منبع: کانال امیرحسین ثابتی



Source link