مناطق آزاد؛ پایلوت اجرای شیوه‌های نوین پروژه‌های عمرانی در کشور
مناطق آزاد؛ پایلوت اجرای شیوه‌های نوین پروژه‌های عمرانی در کشور

[ad_1] رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: استفاده از شیوه‌های نوین تامین مالی و بومی‌سازی این شیوه‌ها برای استفاده در سرزمین اصلی، رسالت مناطق آزاد است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی در نشست تخصصی معاونان فنی و زیربنایی سازمان‌های مناطق آزاد افزود: مناطق آزاد کشور نیازمند بازاندیشی در فرآیند […]

[ad_1]

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: استفاده از شیوه‌های نوین تامین مالی و بومی‌سازی این شیوه‌ها برای استفاده در سرزمین اصلی، رسالت مناطق آزاد است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی در نشست تخصصی معاونان فنی و زیربنایی سازمان‌های مناطق آزاد افزود: مناطق آزاد کشور نیازمند بازاندیشی در فرآیند و زنجیره پروژه‌های عمرانی از مرحله تعریف پروژه‌ها، اولویت‌بندی، تامین اعتبار تا اجرا، نظارت و تحویل‌گیری و از همه مهمتر بهره‌برداری از یک پروژه است.

کردی با اشاره به اینکه مناطق آزاد کشور باید به پایلوت اجرای شیوه‌های نوین پروژه‌های عمرانی در کشور تبدیل شوند، گفت: مناطق آزاد کشور می‌توانند به پایلوت اجرای شیوه‌های نوین برخورد با پروژه‌های زیرساختی ماموریت اصلی معاونت‌های فنی و زیربنایی مناطق آزاد تبدیل شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به تغییر شیوه‌های تامین مالی، اجرا و نظارت در مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ادبیات تامین مالی پروژه‌های عمرانی در دنیا تغییر کرده است، به همین منظور برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند تغییر شیوه‌های تامین مالی، اجرا و نظارت در این پروژه‌ها در مناطق آزاد کشور هستیم.

گفتنی است، معاونین امور فنی و زیربنایی سازمان‌های مناطق آزاد در سفر دو روزه به منطقه آزاد چابهار از مجتمع پتروشیمی نگین مکران، فولاد مکران و بندرشهید بهشتی چابهار، نمایشگاه و فروشگاه حمایتی صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان منطقه آزاد چابهار بازدید کردند.

نوشته مناطق آزاد؛ پایلوت اجرای شیوه‌های نوین پروژه‌های عمرانی در کشور اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link