منطقه آزاد ماکو، بستری مناسب جهت سرمایه‌گذاری‌ فعالین اقتصادی
منطقه آزاد ماکو، بستری مناسب جهت سرمایه‌گذاری‌ فعالین اقتصادی

مدیرعامل شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری بارمان سازه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن استقبال از همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه، از منطقه آزاد ماکو به عنوان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری یاد کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، برات پارساپور افزود:‌ شرکت بارمان سازه در زمینه واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز […]


مدیرعامل شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری بارمان سازه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن استقبال از همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه، از منطقه آزاد ماکو به عنوان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری یاد کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، برات پارساپور افزود:‌ شرکت بارمان سازه در زمینه واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی اعم از دام و فرآورده‌ها و نهاده‌های خوراک دام ، غلات و آرد و کلیه تاسیسات و تجهیزات مربوط به ساخت، تجهیز، تعمیر و نگهداری سیلوهای غلات و صنایع تبدیلی آن، ترخیص و بارگیری کالا از کلیه گمرکات کشور فعالیت داشته و علاقه‌مندیم فعالیت‌های خود را در منطقه آزاد ماکو توسعه دهیم.

پارساپور با اشاره به اینکه این شرکت در خصوص کشت گندم و احداث کارخانه آرد و تولید نان در منطقه آزاد ماکو با هدف انتقال فن‌آوری و عرضه آن به کشورهای همسایه علاقه‌مند است، افزود: احداث کارخانه نان برای صادرات براساس تکنولوژی روز و با الگوی کشت کم‌آب‌بر و کنترل هوشمند، دارای توجیه اقتصادی بالایی است.

وی اظهار داشت:‌ منطقه آزاد ماکو به سبب موقعیت خاص جغرافیایی، ظرفیت‌های بالقوه زیادی در حوزه صنعت و معدن دارد که در این نشست متوجه شدیم مشوق‌های خاص برای سرمایه‌گذاران ازجمله افزایش معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست ایجاد مرکز عرضه گوشت قرمز، سفید، صیفی‌جات و محصولات باغی با مرکزیت فرآوری، بسته‌بندی و لجستیک در منطقه آزاد ماکو را مهم دانست و گفت: صادرات محصولات تولیدی به کشورهای همسایه و فعال نمودن بازارچه‌های مرزی از رویکردهای سازمان منطقه آزاد ماکو است.

غلامرضا سلیمانی افزود: از هرگونه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو حمایت می‌کنیم و در شرایط خاص کنونی با تفویض اختیار صدور مجوزهای بهداشتی واردات نهاده‌های دامی و گوشت قرمز، نخستین گام در تبدیل این منطقه به هاب توزیع نهاده و گوشت به استان‌های دیگر و کشورهای همسایه برداشته شد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد تیم فنی شرکت بارمان سازه به منظور مطالعه جهت احداث کارخانه ار منطقه آزاد ماکو دیدن کنند.

نوشته منطقه آزاد ماکو، بستری مناسب جهت سرمایه‌گذاری‌ فعالین اقتصادی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link