من از روحانیت و علمای حجاز متعجم
من از روحانیت و علمای حجاز متعجم

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: ولیعهد خبیث عربستان اخیرا نطقی پیش هم پیاله‌اش در واشنگتن کرده و گفته است که ایران به نام مهدی و صاحب الزمان می‌خواهد جهان اسلام را بگیرد. من اصلا تعجبم از این ادم‌های جوان نااهل نیست، تعجبم از روحانیت و علمای حجاز است. خبرگزاری ایسنا: آیت الله امامی […]


خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: ولیعهد خبیث عربستان اخیرا نطقی پیش هم پیاله‌اش در واشنگتن کرده و گفته است که ایران به نام مهدی و صاحب الزمان می‌خواهد جهان اسلام را بگیرد. من اصلا تعجبم از این ادم‌های جوان نااهل نیست، تعجبم از روحانیت و علمای حجاز است.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله امامی کاشانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: این همه جنایاتی که در سوریه، یمن، فلسطین، لبنان، عراق، آفریقا و در تربیت کردن داعش‌ها و گروه‌های مختلف به تروریست به وقوع می‌پیوندد، از سوی همین مثلث خبیث و شوم – واشنگتن و تلاویو و ریاض –است. همین‌هایی که این همه در واشنگتن و تل آویو و ریاض کار می‌کنند. ریاضی که الان به دست ولیعهدی بی‌عقل و بی‌دین و با و ساز و کار صهیونیست و آمریکا اداره می‌شود، که قبلا هم چنین بود، ولی الان پرده برداشته شده است.

وی افزود: ولیعهد خبیث عربستان اخیرا نطقی پیش هم پیاله‌اش در واشنگتن کرده و گفته است که ایران به نام مهدی و صاحب الزمان می‌خواهد جهان اسلام را بگیرد. من اصلا تعجبم از این آدم‌های جوان نااهل نیست، تعجبم از روحانیت و علمای حجاز است. آخر علمای حجاز، شما که این همه حدیث در کتاب‌های‌تان دارید، قیام حضرت امام حسین (ع) در همه کتاب‌ها مطرح است. ۱۴۷۶ حدیث که اکثرا هم معتبر است ما درباره منجی عالم به عنوان حضرت مهدی (عج) و حضرت عیسی (ع) داریم. شما چرا نمی‌گویید این چه حرفی است. همه به مساله منجی معتقدند. بودا و هندو و مسیحیت هم معتقد است که روزی خواهد آمد و در جهان عدل شود و آن گلوی شما جنایتکاران را فشار خواهد داد و مرگ شما خواهد رسید.

وی ادامه داد: مثلث شوم؛ یعنی قدرت آمریکا از یک طرف و سیاست صهیونیست از طرف دیگر و دو قدرتی که الان در عربستان است، یک قدرت ایدیولوژی و یک قدرت پول است. قدرت ایدیولوژی خالی کردن اسلام از محتوا و شهادت و ایثار و خالی کردن اسلام از حسین سید الشهدا (ع) و از شخص امام زمان (عج) است که در حال انجام دادن هستند. از طر ف. دیگر آن دلار‌ها و پول‌هایی است که دارند؛ لذا وظیفه ماست که در برابر این طاغوت‌ها و این مثلث شوم وحدت کلمه داشته باشیم. تمام شرارت‌ها برای محو مبعث و شخص پیامبر اکرم (ص) است. در این کشور که نعمت ولایت فقیه وجود دارد، بر همین محور یعنی وحدت کلمه باید باشیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نیز گفت: حمایت از کالای ایرانی و مساله بازار ارز و پول یک حقیقتی است و بر دوش همه ماست که در این راستا اقدام کنیم. از همه و از قوای سه گانه درخواست یاری دارم. زمانی که ملت‌ها و نظرات همه یکی شدند و تمام اراده‌ها و قدرت‌ها واحد شد، آن فرمایش رهبری عملی می‌شود که فرمود: حمایت از کالای ایرانی که ایجاد شغل و عزت و مساله اقتصاد است. اگر چنین باشد هم شعار مقام معظم رهبری محقق می‌شود و هم مساله پول و ارز حل می‌شود البته با تصمیم درست و قدرت و با استقامت.

وی افزود: باید گریه کرد به حال کسانی که اقتصاد را متضرر می‌کنند و باید به یاد آن‌ها آورد که چقدر بدبختند.

وی هم‌چنین در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت و به تفسیر سوره علق پرداخت و گفت: دنیای ما الان در چه شرایطی است؟ آیا این سوره مبارکه تحقق پیدا کرده است؟ اگر بخواهیم ما این سوره مبارکه را پیاده کنیم، انقلاب اسلامی یک طرف و دشمنان انقلاب طرف دیگر است. این دشمنان از قدیم بوده و از قدیم هم مخالف با اسلام بوده‌اند و از همان سیصد و اندی سال قبل وهابیت علیه اسلام شروع به کار کرد و انگلیس نیز افرادی را در کشور‌های اسلامی برای پوچ کردن اسلام از محتوا و تفرقه بین مسلمانان فرستاد و دولتی به نام دولت سعودی از همان زمان تشکیل شد. این روز‌ها مثلث شوم واشنگتن و تلاویو و ریاض این راه را دنبال می‌کنند.



Source link