مهلت ثبت‌نام مسابقه استعداد برتر ارس تمدید شد
مهلت ثبت‌نام مسابقه استعداد برتر ارس تمدید شد

مسئول برگزاری مسابقه استعداد برتر اولدوزلار گفت: مهلت ثبت نام در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان مسابقه اولدوزلار، تا ۱۰بهمن‌ماه‌۹۷ تمدید شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سعید شیرمحمدی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان اولدوزلار می‌توانند تا ۱۰بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. شیرمحمدی […]


مسئول برگزاری مسابقه استعداد برتر اولدوزلار گفت: مهلت ثبت نام در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان مسابقه اولدوزلار، تا ۱۰بهمن‌ماه‌۹۷ تمدید شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سعید شیرمحمدی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در اولین دوره مسابقه استعداد برتر ارس با عنوان اولدوزلار می‌توانند تا ۱۰بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شیرمحمدی تصریح کرد: هر یک از ارسوندان می‌توانند با ارسال اثر خود در رشته‌های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و اجرا، تقلید صدا، حرکات آکروباتیک، حفظیات و ابداعات و نوآوری در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه، ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، گفت: مسابقه کشف استعدادهای برتر در منطقه آزاد ارس برای اولین بار و با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جدید، توانمندسازی نیروهای خلاق هنری و ورزشی و علمی و نیز توجه به مقوله اقتصاد هنر در حوزه‌های مختلف هنری برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقه استعداد برتر اولدوزلار در ادامه گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس در نظر دارد از این طریق ضمن دستیابی به بانک اطلاعاتی صاحبان هنر و استعداد در منطقه، با ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی استعدادهای بالقوه را که به دلایل مختلف نتوانسته‌اند خود را مطرح نمایند، کشف و به منصه ظهور برساند.

شیرمحمدی افزود: علاقه‌مندان ساکن در محدوده منطقه آزاد ارس (محدوده جلفا، نوردوز و خداآفرین) خانواده‌های کارکنان منطقه آزاد ارس و اهالی شهرستان جلفا و خداآفرین می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

گفتنی است، مسابقه استعدادیابی ارس با عنوان اولدوزلار با جوایز نفیس برای اولین بار در منطقه آزاد ارس و در قالب جشنواره زمستانی ارس برگزار می‌شود.

نوشته مهلت ثبت‌نام مسابقه استعداد برتر ارس تمدید شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link