به گزارش خبرنگار اخبار بانک، صبح روز چهارشنبه خبری با عنوان “قطع همراه بانک انصار بدون اطلاع قبلی به مشتریان +عکس” منتشر شد. در این خبر آمده بود که مسئولان بانک انصار بدون اطلاع رسانی قبلی خدمت همراه بانک را غیر فعال کرده و هیچ خبری نیز در سایت اینترنتی این بانک یا از طریق […]
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، صبح روز چهارشنبه خبری با عنوان “قطع همراه بانک انصار بدون اطلاع قبلی به مشتریان +عکس” منتشر شد.
در این خبر آمده بود که مسئولان بانک انصار بدون اطلاع رسانی قبلی خدمت همراه بانک را غیر فعال کرده و هیچ خبری نیز در سایت اینترنتی این بانک یا از طریق پیامک به مشتریان داده نشده است. تنها پس از ۴ ساعت از انتشار این خبر مسئولان بانک انصار پیامکی حاوی به روز رسانی اپلیکیشن همراه بانک برای مشتریان خود ارسال کردند. متن پیامک فوق که به صورت کاملاً شتابزده برای مشتریان ارسال شده به شرح زیر می باشد: این در حالی است که در موارد مشابه همواره بانکها و موسسات اعتباری لینک مستقیم اپلیکیشن را در سایت اینترنتی خود قرار داده و در پیامک های ارسالی نیز آدرس سایت خود را برای مشتریان ارسال می کنند. همچنین هنوز روابط عمومی بانک انصار خبر مربوط به روز رسانی اپلیکیشن همراه بانک خود را نیز در بخش خبر های سایت منتشر نکرده است. * استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام دربانک انصار با عنایت به عدم امکان دسترسی به دامنه دات کام در اینترنت از مشتریان، کارکنان و مراجعهکنندگان گرامی درخواست می شود برای استفاده از سایت انصار به آدرسwww.ansarbank.ir مراجعه کنند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، بانک انصار براساس راهبرد استفاده هوشمندانه از امکانات و خدمات شبکه اینترنت، پیش از این، سایت رسمی بانک را در دامنه دات آی آر نیز ایجاد کرده بود. اداره کل روابط عمومی وتبلیغات |