می‌خواهند جای شهید و جلاد را بعداز ۲ ماه عوض کنند!
می‌خواهند جای شهید و جلاد را بعداز ۲ ماه عوض کنند!

[ad_1] جام نیـوز: بیش از دو ماه از غائله خونین گلستان هفتم می‌گذرد. اغتشاشاتی که توسط عده‌ای از دراویش به بهانه بازداشت یکی از اعضا آغاز و به طرزی وحشیانه با حمله به کلانتری ۱۰۲ پاسداران و همچنین ورود به پشت بام منازل و پرتاب کوکتل مولوتوف تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد. اما […]

[ad_1]

جام نیـوز: بیش از دو ماه از غائله خونین گلستان هفتم می‌گذرد. اغتشاشاتی که توسط عده‌ای از دراویش به بهانه بازداشت یکی از اعضا آغاز و به طرزی وحشیانه با حمله به کلانتری ۱۰۲ پاسداران و همچنین ورود به پشت بام منازل و پرتاب کوکتل مولوتوف تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد.

اما نقطه اوج بی رحمی‌های دروایش مربوط به زیر گرفتن تعدادی از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوسی بود که رانندگی آن بر عهده فردی به نام محمد ثلاث بود و با حیوان صفتی تمام سه تن از ماموران را به زیر گرفت و شهید کرد.

سه روز پس از این حادثه، جعفری دولت آبادی دادستان تهران از صدور کیفرخواست در مورد محمد ثلاث، عامل شهادت سه نفر از مأمورین نیروی انتظامی به اتهام قتل عمد خبر داد و گفت: نامبرده که در تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ در یک اقدام مجرمانه با اتوبوس سه نفر از مأمورین ناجا را به شهادت رسانده بود توسط مأمورین پلیس دستگیر و پس از انجام تحقیقات به قتل مأمورین اعتراف کرده است. با توجه به درخواست قصاص اولیای دم نامبرده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

پس از برگزاری سه جلسه دادگاه برای محمد ثلاث، سرانجام حکم محکومیت وی در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته صادر شد و متهم به سه مرتبه قصاص محکوم شد. پس از صدور این حکم، با اعتراض وکیل مدافع متهم به حکم دادگاه، پرونده به دیوان عالی کشور برای تجدید نظر خواهی ارسال شد که در نهایت حکم دادگاه در چهارم اردیبهشت ماه توسط دیوان عالی کشور تایید شد.

اما پس از تایید حکم محمد ثلاث، ضد انقلاب و همچنین رسانه‌های معاند همچون آمد نیوز، رادیو زمانه، گویا نیوز و … شروع به دفاع از این متهم کرده و سعی دارند قاتل ماموران نیروی انتظامی را بی گناه جلوه دهند و حتی علیه کشورمان پرونده حقوق بشری در مجامع بین المللی باز کنند!

یکی از استدلال‌های خنده دار این جماعت برای بی گناه جلوه دادن محمد ثلاث این بود که وی در دادگاه مدعی شده اتهامات وارده را قبول ندارد و همین سخن سند رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر بی گناهی ثلاث است در حالی که همان زمان فیلم جنایت وی منتشر شده و حتی خود این فرد به زیر گرفتن ماموران اعتراف کرده است!

سایت رادیو زمانه در گفت و گو با یک ضد انقلاب دادگاه فردی که با اتوبوس سه نفر را زیر گرفت، فرمایشی و اتهامات وارد شده به وی را نادرست دانست!

کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب همچون آمدنیوز و برخی کاربران توئیتر هم به حمایت از محمد ثلاث، قاتل سه مامور نیروی انتظامی پرداختند برای مثال شبنم مددزاده یکی از اعضای سازمان منافقین که پس از خروج از ایران در آغوش مریم رجوی قرار گرفت، خواستار لغو حکم وی شد!

جلاد

رهبر انقلاب، ۱۴ خرداد ۹۶ در در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام بزرگوار، به مردم هشدار دادند که جای جلاد و شهید در اتفاقات دهه شصت عوض نشود. حال به نظر می‌رسد عده‌ای سعی دارند جای جلاد و شهید را نه پس از چند دهه بلکه تنها پس از چند ماه عوض کنند!

[ad_2]

Source link