افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
پ
  • شناسه : 17386
  • 04 دسامبر 2018 - 14:42
  • 456 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :

نشست اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو با اساتید دانشگاه‌ها

نشست اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو با اساتید دانشگاه‌ها
نشست اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو با اساتید دانشگاه‌ها

[ad_1] اقتصادنیوز-گروه بنگاه‌ها؛ در نشست اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو با اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور منطقه بر مشارکت در حل چالش‌های منطقه تاکید شد. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، لزوم تعریف رشته‌های جدید متناسب با حوزه‌های اولویت‌دار در دانشگاه‌های منطقه و ایجاد بانک اطلاعاتی چالش‌های توسعه منطقه […]

[ad_1]

اقتصادنیوز-گروه بنگاه‌ها؛ در نشست اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو با اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور منطقه بر مشارکت در حل چالش‌های منطقه تاکید شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، لزوم تعریف رشته‌های جدید متناسب با حوزه‌های اولویت‌دار در دانشگاه‌های منطقه و ایجاد بانک اطلاعاتی چالش‌های توسعه منطقه آزاد و تعریف پایان‌نامه‌های دانشگاهی براساس نیازهای جامعه و منطقه از مهمترین نکات ارائه شده از سوی اساتید در این نشست بود.

همچنین استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید منطقه در بررس کارشناسی طرح‌ها و پروژه‌های توسعه منطقه و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در دانشگاه‌ها و ارائه مشاوره علمی پیرامون طرح‌های ارائه شده به کارگروه در حوزه‌های اولویت‌دار منطقه نیز از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ماکو

در همین حال دکتر قویدل، از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه «خودباوری»، «اقتصاد مقاوم» و «علم‌محوری» سه‌رکن اصلی توسعه و پیشرفت یک کشور است، افزود: پیشنهاد می‌کنم سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام موضوعات و چالش‌های اولویت‌دار خود به دانشگاه‌ها در انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای اولویت‌های منطقه، با دانشگاه‌ها همکاری کند.

وی با تشکر از اندیشکده در ایجاد بسترهای رشد ایده‌های نوآورانه مانند مرکز رشد نوآوری و شتابدهی هوشمند اظهار امیدواری کرد حرکت در این مسیر تداوم داشته باشد.

برگزاری کارگاه مدرسه روشنا در ماکو

همچنین این روابط عمومی در خبر دیگری اعلام کرد: پس از ایجاد ارتباط کاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف و تشکیل اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو، برنامه روشنا با سه هدف اصلی اندیشکده توسعه منطقه آزاد شروع به فعالیت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی منطقه آزاد ماکو، شناسایی پتانسیل‌های انسانی مردم منطقه، ارتقای سطح مهارت‌های شخصی، کاری و حل مساله و شبکه سازی افراد و ایجاد شبکه‌های یادگیرنده پایدار برای حل مسائل اجتماعی منطقه از اهداف اصلی این برنامه است.

براین اساس مدرسه نوآوری اجتماعی روشنا فعالیت‌های خود در منطقه آزاد ماکو را در دو قالب برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی اجتماعی و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی طراحی کرد که کارگاه اول از این مجموعه کارگاه‌ها در تاریخ ۱۲ و ۱۳ آبان و با موضوع بیان موثر برگزار شد.

«بیان موثر» اولین مهارت از این بخش و موضوع اصلی کارگاه‌های اول و دوم است که در بخش دوم از کارگاه‌ها به مهارت‌های مرتبط با تفکر طراحانه پرداخته خواهد شد.

[ad_2]

Source link

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امضای تفاهمنامه‌ همکاری بین بانک گردشگری و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 14 مارس 2022

امضای تفاهمنامه‌ همکاری بین بانک گردشگری و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

امضای تفاهمنامه‌ همکاری بین بانک گردشگری و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با امضای تفاهمنامه‌ای بین بانک گردشگری و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همکاری‌های مشترک این دومجموعه گسترش می‌یابد. این تفاهمنامه را “مرتضی خامی ” مدیرعامل بانک گردشگری و ” سعید محمد ” مشاور رییس جمهور و دبیر شورای […]

یک فنجون حقوق/ترک مناقصه غیرمنقول 16 فوریه 2019

یک فنجون حقوق/ترک مناقصه غیرمنقول

[ad_1] اباذر آذربون -‌کارشناس ارشد حقوقی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در سال‌۱۳۷۲ به تصویب رسید و شخصیت مستقل حقوقی هر سازمان منطقه آزاد و شرکت‌های وابسته به این سازمان‌ها با استناد به ماده‌۵ این قانون از شمول قوانین و مقررات حاکم بر شرکت‌های دولتی و سایر مقررات عمومی دولت مستثنی […]

نخستین المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو (گزارش تصویری) 16 فوریه 2019

نخستین المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو (گزارش تصویری)

[ad_1] [ad_2] Source link

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.