نظر آیت‌الله حسینی‌بوشهری درباره شعار سال ۹۷
نظر آیت‌الله حسینی‌بوشهری درباره شعار سال ۹۷

[ad_1] نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال جاری نام‌گذاری شده ، ضروری است زمینه عملیاتی‌کردن این شعار را در جامعه فراهم کنیم. خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری […]

[ad_1]

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال جاری نام‌گذاری شده ، ضروری است زمینه عملیاتی‌کردن این شعار را در جامعه فراهم کنیم.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار، معاونین و مدیران کل ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: با ارائه کار‌های خداپسندانه و با تدبیر می‌توان مشمول توجه ذات بیکران خداوند شد و در کار‌ها نیز توفیقی حاصل کرد که نتیجه آن اثرگذاری برای گشایش در امور است.

وی افزود: وقتی یک کار و فعالیت برای خدا و در جهت کسب رضایت خداوند باشد، برکتی در آن کار قرار می‌گیرد که کارگشاست و می‌تواند حلال مشکلات نیز شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالا‌های ایرانی نام‌گذاری شده که ضروری است زمینه عملیاتی‌کردن این شعار را در جامعه فراهم کنیم.

حسینی‌بوشهری بیان کرد: در این راه نیاز است که نگرش مردم به استفاده از کالا‌های با کیفیت ایرانی تغییر کند و تولیدکنندگان نیز با ارتقاء کیفیت محصولات خود، ضمن جلب توجه و اعتماد مردم، زمینه رقابت با کالا‌های خارجی را فراهم سازند.

امام جمعه موقت قم عنوان کرد: هر نقطه از استان بوشهر دارای ظرفیت مناسبی است که می‌تواند در زمینه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال سهم مناسبی را به خود اختصاص دهد که نیاز است مسئولان استان بوشهر با دوراندیشی و تدبیر زمینه شناسایی این ظرفیت‌ها را فراهم و برای اجرایی‌شدن آن اقدام کنند.

حسینی‌بوشهری یادآور شد: البته نیاز است که موانع تولید و سرمایه‌گذاری نیز از جلوی پای سرمایه‌گذاران برداشته شود و نباید با ایجاد بهانه فضایی ایجاد کنیم که رغبتی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: استان بوشهر به دلیل این که بخش عمده‌ای از نیاز‌های آبی خود را از خارج از این استان به دست می‌آورد با مشکل شدید و بحران در تهیه آب روبرو شده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نیاز است که با برنامه‌ریزی‌های مناسب، ضمن استفاده بهینه از آب، از هدررفت آن نیز با اصلاح الگو‌های مصرف و فرسودگی شبکه توزیع جلوگیری شود.

[ad_2]

Source link