نقش آفرینی و حمایتهای بانک گردشگری از باشگاه پرسپولیس طی دو سال اخیر بار دیگر نتیجه داد به طوری که پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، درهفته پایانی لیگ برتر ایران، پرسپولیس و پیکان در حساسترین بازی به میدان رفتند که پرسپولیس با نتیجه […]
نقش آفرینی و حمایتهای بانک گردشگری از باشگاه پرسپولیس طی دو سال اخیر بار دیگر نتیجه داد به طوری که پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، درهفته پایانی لیگ برتر ایران، پرسپولیس و پیکان در حساسترین بازی به میدان رفتند که پرسپولیس با نتیجه 2 برصفر قهرمان لیگ برتر ایران شد.
کنفدراسیون فوتبال ایران(AFC) در واکنش به پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران نوشت: هیچ تیمی در لیگ برتر پرافتخارتر از پرسپولیس نیست.
بانک گردشگری در کسب موفقیتهای ملی، بینالمللی و تاریخی طی دو سال اخیر نقش موثری ایفا کرده است. این بانک همواره همراه پرسپولیس بوده و در جهت منافع باشگاه پرسپولیس از آبان ماه سال 99 اقدام به صدور کارت هواداری به مثابه یک کارت بانکی در سه رده “همراه”، “حامی” و “دوآتیشه” کرده است.
بانک گردشگری همچنین جشنواره 5 ستاره بانک گردشگری را شروع کرده که دارندگان کارت هواداری پرسپولیس میتوانند با حضور در این جشنواره از مزایای آن استفاده کنند. مراسم اختتامیه این جشنواره روز 27 اسفندماه امسال همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
از دیگر حمایتهای بانک گردشگری می توان به طرح سهامداران قهرمان شامل بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس است که مکانیزم اجرایی آن آغاز شده و جزئیات بیشتری در آینده اعلام میشود.
همچنین بانک گردشگری در روزهای اخیر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اهدای پاداش تجلیل کرد. این پاداش به منظور قدردانی از موفقیتهای باشگاه پرسپولیس در 2 سال اخیر بود که با کمک، نقش آفرینی و اسپانسری بانک گردشگری به عنوان حامی اصلی و رسمی حاصل شده است.
بانک گردشگری تا سال ۱۴۰۱ در تمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.
بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند، همواره حمایت از بخش ورزش کشور را در برنامه ریزیها لحاظ کرده است.