نمایشگاه مبل و لوستر منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
نمایشگاه مبل و لوستر منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

[ad_1] به حضور دکتر نصیری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و فرماندار نمایشگاه مبل و لوستر منطقه ازاد ماکو روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو گشایش یافت. به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، معاون شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو گفت:‌در این نمایشگاه ۳۰ […]

[ad_1]

به حضور دکتر نصیری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و فرماندار نمایشگاه مبل و لوستر منطقه ازاد ماکو روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، معاون شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو گفت:‌در این نمایشگاه ۳۰ شرکت از تولیدی های معتبر یافت آباد تهران محصولات تولیدی خود را در معرض فروش قرار داده اند.

محمد محسنی راد با اشاره به اینکه دو شرکت محصولات لوستر و روشنایی و بیش از ۲۸ شرکت نیز تولیدات مبل، راحتی و سرویس چوبی خواب را با بهایی زیر قیمت بازار عرضه کرده اند افزود: این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن در محل دایمی نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو دایر است

وی ادامه داد: تولید کنندگان داخلی در زمینه‌های مبلمان (سلطنتی – راحتی – کلاسیک)، لوستر و چراغ‌های روشنایی، صنایع چوبی، نهارخوری و سرویس خواب محصولات خود را در فضایی افزون بر دو هزار متر مربع عرضه می‌کنند.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید داخلی و محصول ایرانی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و جدید از مزایای این نمایشگاه است اظهار داشت: فضای رقابتی ایجاد شده در این نمایشگاه موجب شده شرکت کنندگان در ارایه مدل‌ها و گونه‌های مختلف محصولات خود نوآوری داشته باشند.
محسنی راد گفت: استفاده از آخرین طرح‌های جهانی، ایده‌های متناسب با فرهنگ ایرانی از دیگر مزایای این نمایشگاه است.
این نمایشگاه از ۱۵ تا بیستم بهمن ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ماکو برای بازدید علاقه مندان دایر است.



[ad_2]

Source link