نماینده‌ای که هنوز از آن سلفی کذایی عصبانی است!
نماینده‌ای که هنوز از آن سلفی کذایی عصبانی است!

از ماجرای عکس سلفی جمعی از نمایندگان با فدریکا موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهور ماه‌ها می‌گذرد، اما گویا فرج الله رجبی{یکی از حاضرین در این عکس} هنوز از دست عکاس این عکس شاکی است. خبرگزاری میزان: از ماجرای عکس سلفی جمعی از نمایندگان با فدریکا موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهور ماه‌ها می‌گذرد، اما […]


از ماجرای عکس سلفی جمعی از نمایندگان با فدریکا موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهور ماه‌ها می‌گذرد، اما گویا فرج الله رجبی{یکی از حاضرین در این عکس} هنوز از دست عکاس این عکس شاکی است.

خبرگزاری میزان: از ماجرای عکس سلفی جمعی از نمایندگان با فدریکا موگرینی در روز تحلیف رئیس جمهور ماه‌ها می‌گذرد، اما گویا فرج الله رجبی{یکی از حاضرین در این عکس} هنوز از دست عکاس این عکس شاکی است و نمی‌خواهد این ماجرا را فراموش کند؛ این نماینده مجلس گفته می‌خواهد با نوشتن نامه‌ای برخی مسائل را افشا کند؛ نامه‌ای که احتمالا به زودی منتشر خواهد شد؛ این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هشدار داده که ماجرا تمام نشده است.

فرج الله رجبی در گفت و گو با همشهری می‌گوید: از کسی گلایه ندارم این‌ها مردم من هستند، گاهی البته غمگین می‌شوم.

او در ادامه نیز می‌افزاید: آقایی که مرا به فیلم‌های بانوی ایتالیایی نسبت می‌دهد باید بداند که من در این کشور به اندازه سن او آموزگاری کرده ام.

رجبی در عین حال اضافه می‌کند: بسیاری از شاگردان من امروز در بهشت زهرا و دارالرحمه‌ها در قطعه شهدا خوابیده اند ما باید بدانیم در مورد چه چیزی و کجا سخن می‌گوییم؛ دعوا بر سر این نیست که آیا من درست عمل کرده ام یا خیر، باید ببنیم نتایج این حاشیه سازی‌ها چه می‌شود.



Source link