نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی: زمین غیرقانونی در مناطق آزاد به شرکت‌های خارجی واگذار نشده است
نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی: زمین غیرقانونی در مناطق آزاد به شرکت‌های خارجی واگذار نشده است

نماینده مردم مرند در مجلس واگذاری زمین به صورت غیرقانونی به شرکت‌های خارجی در مناطق آزاد تجاری را رد کرد. به گزارش مناطق آزاد، محمد حسن نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی گفت: تذکر آقای صباغیان درباره واگذاری زمین در مناطق آزاد به شرکت های […]


نماینده مردم مرند در مجلس واگذاری زمین به صورت غیرقانونی به شرکت‌های خارجی در مناطق آزاد تجاری را رد کرد.

به گزارش مناطق آزاد، محمد حسن نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی گفت: تذکر آقای صباغیان درباره واگذاری زمین در مناطق آزاد به شرکت های خارجی واقعیت ندارد.

نماینده مردم مرند در مجلس ادامه داد: شاید اسمی از شخص خاصی در این تذکر برده نشد اما برخی مواقع نمایندگان در تذکرات و اخطارهایشان موجب خانه خراب شدن می شوند. اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد که بخواهند در مناطق آزاد زمین به شرکتهای خارجی داده شود.

حسن نژاد ادامه داد: اگر شرکتهای خارجی بخواهند در این مناطق فعالیت کنند آیا نباید زمین یا مکانی را برای کار در اختیار داشته باشند؟ قانون به مسؤولان اجازه در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه گذاری خارجی ها داده است و اگر هم شرکتی در این مناطق حضور می یابد باید حتما مکان و محلی را برای سرمایه گذاری در اختیار داشته باشد و هیچ اقدام غیرقانونی انجام نمی شود.

نوشته نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی: زمین غیرقانونی در مناطق آزاد به شرکت‌های خارجی واگذار نشده است اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link