نمره قبولی نماینده وزیر بهداشت به خدمات درمانی در قشم
نمره قبولی نماینده وزیر بهداشت به خدمات درمانی در قشم

[ad_1] نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) شهر قشم و مراکز درمانی روستاهای رمکان و‌ جی‌جیان به نحوه ارائه خدمات درمانی این مراکز نمره قبولی داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مهدی شادنوش، گفت: اعطای زمین و هزینه ساخت بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، تهیه بخش مهمی از تجهیزات […]

[ad_1]

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) شهر قشم و مراکز درمانی روستاهای رمکان و‌ جی‌جیان به نحوه ارائه خدمات درمانی این مراکز نمره قبولی داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مهدی شادنوش، گفت: اعطای زمین و هزینه ساخت بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، تهیه بخش مهمی از تجهیزات این بیمارستان و بازسازی مرکز درمانی خلیج فارس در روستای جی‌جیان با هدف ارائه خدمات درمانی شایسته به مردم جزیره، بخشی از خدمات قابل تحسین حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم است.

شادنوش افزود: سازمان منطقه آزاد همچنین برای ارتقای سطح سلامت در روستاهای جزیره قشم ازجمله در روستای رمکان نیز خدمات خوبی ارائه کرده است.

رئیس مرکز پیوند و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این بازدیدها گفت: بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم قابلیت تبدیل شدن به مرکز جامع خدمات بیماران خاص را دارد.

شادنوش افزود: مرکز درمانی خلیج فارس در روستای جی‌جیان هم می‌تواند به یک مرکز تخصصی تبدیل شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام مطالعات و برنامه‌ریزی ویژه برای مرکز درمانی جی‌جیان بتوانیم خدمات درمانی در سطح بیمارستان را به بیماران جزیره ارائه کنیم.

نوشته نمره قبولی نماینده وزیر بهداشت به خدمات درمانی در قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link