نوید مرگ سیاست خارجی آمریکا/ خنده حضار بر شکست مفتضحانه سیاست‌های آمریکا :: خبرگزاری خانه ملت
نوید مرگ سیاست خارجی آمریکا/ خنده حضار بر شکست مفتضحانه سیاست‌های آمریکا :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] احد آزادی‌خواه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: هنگامی که ترامپ مشغول سخنرانی بود، حاضرات در سالن خنده معناداری کردند در حالیکه این موضوع برای رجال سیاسی و بین‌المللی تعریف نشده است، اما جمع رجال سیاسی در یک جلسه کاملا رسمی، به […]

[ad_1]

احد آزادی‌خواه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: هنگامی که ترامپ مشغول سخنرانی بود، حاضرات در سالن خنده معناداری کردند در حالیکه این موضوع برای رجال سیاسی و بین‌المللی تعریف نشده است، اما جمع رجال سیاسی در یک جلسه کاملا رسمی، به سخنان ترامپ خندیدند در حالیم خنده هماهنگ حضار دراین سطرح مرسوم نیست.

خنده حضار بر شکست مفتضحانه سیاست‌های آمریکا

عضو فراکسیون روحانیت مجلس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خنده رجال سیاسی به ادعاهای واهی ترامپ در خصوص موفقیت‌های دولت فعلی آمریکا نشان می‌دهد که همه دنیا به این ادعاها می‌خندند و بر واهی بودنش اذعان دارند، بیان کرد: این واکنش رجال سیاسی حاضر در سازمان ملل به معنای موفقیت جمهوری اسلامی ایران و شکست مفتضح سیاست‌های ترامپ در آمریکا است.

وی افزود: خنده معنادار سیاسیون بین‌المللی در مواجهه با ادعاهای ترامپ، نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا در تطورات خیالی و بچه‌گانه خود به سر می‌برد.

سخنرانی ترامپ مرگ سیاست خارجی آمریکا بود

آزادی‌خواه ادامه داد: موضع‌گیری‌های آمریکا در برابر ایران و تهدید سایر کشورها به جای ایجاد فضای تعاملی، مرگ سیاست خارجی ترامپ را نوید می‌دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه آمریکا به دروغ خود را حامی مردم ایران می‌داند ولی در مقام عمل عکس این ادعاها اثبات شده است، گفت: تحریم‌های آمریکا علیه دولت ایران نیست بلکه فشار زیادی از ناحیه تحریم‌ها به مردم وارد شده و زندگی ملت ایران سخت می‌‍شود.

خون محمدطاهای 4 ساله بر دامان حامیان تروریسم باقی می‌ماند

آزادی‌خواه اظهار داشت: ترورهایی که در ایران انجام می‌شود ناشی از اقدامات آمریکا است، ایالات متحده تروریست‌ها را مسلح می‌کند و خون محمدطاهای 4 ساله که قربانی تروریسم شد، تا همیشه بر دامان حامیان تروریسم می‌ماند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ترامپ هیچ احترامی برای معاهدات بین‌المللی قائل نیست بلکه منطق و گفتمان در خُلق و خوی ترامپ و کاخ سفید جایی ندارد.

حمایت از تروریسم تبدیل به منش آمریکا شده است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: معاهده‌ای معروف‌تر و اثر بخش‌تر از برجام در خاورمیانه نبود و ایران در برجام پایداری خود بر منطق مذاکره را اثبات کرد ولی آمریکا منطق مذاکره را فرانگرفته و تربیت داعش تبدیل به خلق و خوی آن‌ها شده است./

پایان پیام

[ad_2]

Source link