نیازمند تفکر ملی هستیم نه تفکر بخشی‌نگر/دیدگاه وزراء پیشنهادی بدور از آرایش‌های سیاسی باشد :: خبرگزاری خانه ملت
نیازمند تفکر ملی هستیم نه تفکر بخشی‌نگر/دیدگاه وزراء پیشنهادی بدور از آرایش‌های سیاسی باشد :: خبرگزاری خانه ملت

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: هم اکنون وضعیت کشور در حوزه اقتصادی با ثبات نیست و در واقع تزلزل هایی در عرصه ارز، واردات و صادرات، معیشت، اشتغال وجود دارد از این رو معرفی کردن وزیری با ابعاد سیاسی برای کشور سم است. […]



محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در خصوص اهمیت معرفی وزراء کارآمد به قوه مقننه، گفت: هم اکنون وضعیت کشور در حوزه اقتصادی با ثبات نیست و در واقع تزلزل هایی در عرصه ارز، واردات و صادرات، معیشت، اشتغال وجود دارد از این رو معرفی کردن وزیری با ابعاد سیاسی برای کشور سم است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروزه شاهد گرانی های سرسام آور و دیگر دغدغه های اقتصادی هستیم، اظهار کرد: بر این اساس باید وزیری به مجلس شورای اسلامی معرفی شود که نسبت به حوزه کاری وزارتخانه اش تخصص لازم را داشته باشد.

دیدگاه وزراء پیشنهادی بدور از آرایش‌های سیاسی باشد

وی با اشاره به اینکه تعهد ویژگی است که هر یک از وزراء پیشنهادی باید در پیشینه کاریشان داشته بشاند، ادامه داد: همچنین نباید فراموش کرد که داشتن اشراف به فضای کنونی کشور اهمیت دارد نه اینکه افراد دیدگاه چپ و راست داشته باشد.

لزوم توجه به دغدغه مردم در برنامه های وزراء پیشنهادی

این نماینده مردم در مجلس دهم اعتقاد دارد اگر دولت دوازدهم در معرفی وزراء پیشنهادی به نیازهای کنونی کشور و همچنین دغدغه های مردم و نمایندگان توجه نداشته باشد، انتخاب وزیر جدید دردی را از مردم دوا نمی کند.

کولیوند تصریح کرد: قوه مقننه کرارا خیرخواهی نسبت به دولت داشته و در واقع هر آنچه توانسته به دولت کمک کرده است؛ به عنوان مثال علی رغم وجود اختلاف در دیدگاه نسبت به برخی موضوعات، اگر دولت نیاز به تغییر، اصلاح، حذف یا ایجاد قانون داشته حتما مجلس اقدام کرده است.

نیازمند تفکر ملی هستیم نه تفکر بخشی‌نگر

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نیازمند تفکر ملی هستیم نه تفکر بخشی نگر، خاطرنشان کرد: بر این اساس وزراء باید شجاع و بدور از آرایش های سیاسی باشند./

  • بیشتر بخوانید؛

وزرای پیشنهادی تعاون و اقتصاد تا سه شنبه معرفی می شوند

پایان پیام



Source link